Gå til innhold

Sender Louis Vuitton Oslo varer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om noen vet om Louis Vuitton butikken i Oslo sender varer i Norge? Eventuelt noen som har erfaringer med det selv. På forhånd takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

?

Endret av Anniken97
Skrevet

?

trenger svar plz

AnonymBruker
Skrevet

trenger svar plz

Ring butikken og hør da vel?

Anonymous poster hash: 98aaa...228

Gjest crazycatlady
Skrevet

Ring eller send mail og hør. Men tror nok net-a-porter selger Louis Vuitton billigere enn butikken i Oslo. Sånt er vanligvis billigere i utlandet selv om det blir toll og moms på det. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått sendt Mulberry fra Oslo iallefall. Så antar LV gjør det også.

Anonymous poster hash: 4113b...241
Skrevet

Ring eller send mail og hør. Men tror nok net-a-porter selger Louis Vuitton billigere enn butikken i Oslo. Sånt er vanligvis billigere i utlandet selv om det blir toll og moms på det. :)

Sett bort i fra at de ikke selger LV, så... Du får ikke LV noe annet sted enn i deres butikker evnt. filialer i varemagasin.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Sett bort i fra at de ikke selger LV, så... Du får ikke LV noe annet sted enn i deres butikker evnt. filialer i varemagasin.

Å ja, haha. *flau* Jeg bare antok at de solgte det, burde sjekket først. :P Har handlet der flere ganger, men aldri sett etter LV. Uansett er det nok billigere å bestille fra utlandet. :)!

Skrevet

Å ja, haha. *flau* Jeg bare antok at de solgte det, burde sjekket først. :P Har handlet der flere ganger, men aldri sett etter LV. Uansett er det nok billigere å bestille fra utlandet. :)!

Tror ikke det er billigere i utlandet, tvert i mot. luksusvarer har den samme prisen nesten over alt. Kan hende man er heldig mtp valutakursen og kan spare noen kroner om dollaren er lav, men det er det. Har opplevd at LV er dyrere enn hjemme bl.a. i Asia :)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Tror ikke det er billigere i utlandet, tvert i mot. luksusvarer har den samme prisen nesten over alt. Kan hende man er heldig mtp valutakursen og kan spare noen kroner om dollaren er lav, men det er det. Har opplevd at LV er dyrere enn hjemme bl.a. i Asia :)

Jeg syns det varierer litt fra merke til merke. Noe er billigere, annet koster det samme. Nå har jeg ikke sjekket prisene på akkurat LV da siden jeg personlig ikke er så glad i det merket, men har hørt av andre at det er billigere i USA. Dollarkursen er jo høy nå, så med toll og moms betalte jeg faktisk mer for den nye marc by marc jacobs-lommeboka mi fra shopbop enn den koster hos Nelly. Bare 60 kr da, så ikke store beløpet, men likevel. Bestilte fra shopbop fordi jeg ville ha classic mens Nelly bare hadde new og jeg syntes classic var finere. De pleier å koste det samme. Hadde jeg bestilt i fjor sommer som jeg egentlig hadde tenkt (men kom aldri så langt) hadde jeg spart litt, for da var dollarkursen endel lavere. Jeg vet at marc by marc jacobs ikke er noe designermerke, bare undermerket til marc jacobs, men jeg nevner det likevel. Så synker dollaren litt vil kanskje ts spare litt ihvertfall.

Skrevet

Jeg syns det varierer litt fra merke til merke. Noe er billigere, annet koster det samme. Nå har jeg ikke sjekket prisene på akkurat LV da siden jeg personlig ikke er så glad i det merket, men har hørt av andre at det er billigere i USA. Dollarkursen er jo høy nå, så med toll og moms betalte jeg faktisk mer for den nye marc by marc jacobs-lommeboka mi fra shopbop enn den koster hos Nelly. Bare 60 kr da, så ikke store beløpet, men likevel. Bestilte fra shopbop fordi jeg ville ha classic mens Nelly bare hadde new og jeg syntes classic var finere. De pleier å koste det samme. Hadde jeg bestilt i fjor sommer som jeg egentlig hadde tenkt (men kom aldri så langt) hadde jeg spart litt, for da var dollarkursen endel lavere. Jeg vet at marc by marc jacobs ikke er noe designermerke, bare undermerket til marc jacobs, men jeg nevner det likevel. Så synker dollaren litt vil kanskje ts spare litt ihvertfall.

Det er lurt å sjekke flere steder, men LV er hvertfall billigere i Norge enn i USA.. blir alltid overrasket når jeg kommer i butikken og har sjekket prisene på nettet tidligere, er noen tusenlapper billigere enn hva jeg hadde antatt, som regel.

YSL sac de jour ligger til 20000 i norske butikker og selges på luisaviaroma for 18833, så der går det andre veien igjen..

Gjest crazycatlady
Skrevet

Det er lurt å sjekke flere steder, men LV er hvertfall billigere i Norge enn i USA.. blir alltid overrasket når jeg kommer i butikken og har sjekket prisene på nettet tidligere, er noen tusenlapper billigere enn hva jeg hadde antatt, som regel.

YSL sac de jour ligger til 20000 i norske butikker og selges på luisaviaroma for 18833, så der går det andre veien igjen..

Oi, såpass. Jeg har som sagt hørt billigere, men ikke sjekket det selv. Lurt å sjekke uansett, ja. Det er jo dyre varer, så kan man spare litt er jo det fint. :)

Skrevet

Hei :) Jeg har bestilt varer fra LV i Oslo. De sender over hele landet, eneste er at du må betale porto selv. Du ringer dem, sier hva du skal ha og betaler med kort over telefon (du gir dem kortdetaljene dine, men jeg har aldri opplevd misbruk fra deres side. Veldig profesjonelt og jeg har ingen problemer med å stole på dem). Varene kommer pent innpakket med kvitteringen i posten.

Håper dette var til hjelp :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor liker dere LV egentlig? Tingene derfra oser jo gammel kjerring og er dessuten overpriset. Liker designervesker selv jeg, så er ikke det å kjøpe dyr veske det står på, men det rutemønsteret er jo så stygt! Samme med disse birkinveskene. De ser jo ut til å være laget av plast og koster oppimot 300.000! Hva er greia? Enlighten me.

Anonymous poster hash: 9a794...1ef

Skrevet

Jeg har etter hvert lært meg at man må se på hvor merkene kommer fra, LV er europeisk, nærmere bestemt Fransk, mens Mulberry er britisk, de vil begge derfor være en del billigere i Europa, men ikke store forskjellen annet enn det som er i valutakursen(:

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg har etter hvert lært meg at man må se på hvor merkene kommer fra, LV er europeisk, nærmere bestemt Fransk, mens Mulberry er britisk, de vil begge derfor være en del billigere i Europa, men ikke store forskjellen annet enn det som er i valutakursen(:

Ja, er ofte sånn, men ikke alltid syns jeg. Gilt.com har ihvertfall Louis Vuitton (sjekket nå), men vet jo ikke om de har den tingen du skal ha da. :) Prisene der er inkl toll, så skal ikke komme noe i tillegg. Aldri bestilt derfra selv, men har bare hørt gode ting om siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...