Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte for ca. 1 år siden en gutt over nettet som etter hvert viste seg å være en barndoms venn, men familiene våres mistet kontakten da vi flyttet. Vi har omtrent snakket hver dag siden han fant meg igjen, og vi hadde tenkt å møtes i lang helga som nå nylig var. Men noe rett før gjorde at jeg endret menging alt for fort. Han var en dag oppgitt og irritert, når jeg spurte hva det var sa han det var en jente han pratet med som var sur på han uten grunn. I starten tenkte jeg dette var en god venn, men da jeg spurte han om det var noe jeg kunne hjelpe med, sendte han man bilder av chatten, og hva det stod der, gjorde meg nærmest litt trist.

De hadde møttes over internett, snakket ca. like lenge som oss, og samtalene mellom hun og meg var omtrent helt like. Han utalte hun som drømme dama, noen han hadde følelser for, og de skulle også ha planer om å møtes. Jeg vet ikke om jeg bare har blitt satt langt innafor friendzone, men han har sagt det selv at han har fått små følelser for meg.

Dette forandret jo en del, og hver gang jeg snakker med han tror jeg han begynner å skjønne at noe er galt. Hvordan kan jeg si ifra til han på en snill og ikke stygg avisende måte at det ikke vil funke, at jeg rett og slett ikke vil være noen sitt andre valg når jeg kan finne noen som ville hatt meg som sitt første.

Ærligtalt vet jeg ikke helt hva han driver med, om han prøvde å hinte til at han liker en annen, at han prøvde å gjøre meg sjalu, men da kunne han sagt det på en annen måte enn å la meg lese dramaet og flørtingen hans med en annen jente.

Jeg kan godt være vennen hans, men han hinter så mye til at han gjerne ville hatt ett forhold til meg som var ett takk videre en bare venner, men jeg føler ikke at jeg skal stole på han hvis det er slik at har holder på me flere på en gang.

Så er det en snill måte jeg kan si fra på, vil jo ikke at han skal føle at han har gjort noe galt, for jeg kan ikke bestemme hvem han prater og flørter med. Men osm sagt, jeg orker ikke være noen sitt andre valg.

Anonymous poster hash: a11dc...c8d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg opplevd det du opllever nå med han, hadde det vært totalt turnoff for meg. Hvorfor gidder du?

Anonymous poster hash: 72c72...5c8
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du skylder ham ikke å være snill, like lite som han skylder deg noe. Å spille på flere hester slik som har gjør her er utrolig uattraktivt og respektløst, jeg har opplevd det selv. Du kan egentlig bare si rett ut det du har skrevet her, at du ikke orker å være en av mange som liksom skal kjempe for hans "gunst". Kjempeflott at du har selvrespekten i behold. :)

Anonymous poster hash: 8ee0e...ea1
  • Liker 1
Skrevet

Bare si det du føler til han da? Er jo ikke verre enn det.

AnonymBruker
Skrevet

Han gjør det på den måten for å vise at også andre jenter synes noe om han ...vi menn er ganske vandte med at det er slik vi på en eller annen måte må gå frem. Dere er ikke interesserte i oss med mindre andre jenter kan gå god for oss ...skjønner hva jeg mener ?

Anonymous poster hash: cbeb3...05a
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg opplevd det du opllever nå med han, hadde det vært totalt turnoff for meg. Hvorfor gidder du?

Anonymous poster hash: 72c72...5c8

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg bryr meg mye om han, og jeg er enig at dette er garantert en trunoff, men før alt dette skjedde, trodde jeg at han oppførte seg annerledes mot meg enn han gjorde mot andre, det motbeviste han når jeg fikk se bilder av chatten. Jeg vil ikke føle at jeg har sløst bort nesten ett år på å prate med han, og vil heller at vi kan være gode venner, men at han slutter med flørtingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...