Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe alle blir? Om ikke, hvordan unngår dere det? Jeg kan rense neglene, og dagen etterpå er de møkkete under igjen.
Litt plagsomt D:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri skjønt hvordan det er mulig å bli så skitten så fort :P Om jeg blir svart bruker jeg neglbørste. Du kan jo gjøre det til en vane å bruke neglbørste når du vasker hendene.

• Liker 1
Skrevet

Er dette noe alle blir? Om ikke, hvordan unngår dere det? Jeg kan rense neglene, og dagen etterpå er de møkkete under igjen.

Litt plagsomt D:

Opplever det når jeg har korte negler, men ikke når de er lange.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du jeans eller andre bukser som kanskje farger av seg? Jeg kan bli sort under neglene av tøy, men veldig sjelden ellers (med mindre jeg er i skitne situasjoner, så klart).

Anonymous poster hash: fbbbe...407
Skrevet

Jeg blir ofte møkkete under neglene! Skjønner ikke hvordan, tipper jeg hadde blitt møkkete hadde jeg sittet i et sterilt rom liksom :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg blir ofte møkkete under neglene! Skjønner ikke hvordan, tipper jeg hadde blitt møkkete hadde jeg sittet i et sterilt rom liksom :fnise:

SJÆL! Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ikke bli skitten under neglene.

Har aldri skjønt hvordan det er mulig å bli så skitten så fort :P Om jeg blir svart bruker jeg neglbørste. Du kan jo gjøre det til en vane å bruke neglbørste når du vasker hendene.

Godt tips, takk skal du ha :)

Endret av Yzma
Gjest The damned
Skrevet

Samme her. Ser jo ut som jeg ikke vasker hendene, men de blir slik uansett.

Skrevet

Vaske hendene oftere, kanskje? :opplyser:

Gjest The damned
Skrevet

Må vel holde at man vasker hendene etter dobesøk og når man lager mat. Og ellers ved behov.

Jeg har alltid hatt det sånn, men kan ikke vaske hendene mer enn nå på grunn av eksem.

Skrevet

Vaske hendene oftere, kanskje? :opplyser:

Vasker hendene nok :O Etter dobesøk!

Hvor ofte vasker du hendene?

Skrevet

Vasker hendene nok :O Etter dobesøk!

Hvor ofte vasker du hendene?

Oftere enn hvert dobesøk. Hvis jeg har vært noe sted, og kommer hjem. Før jeg putter noe i munnen, før jeg lager mat (selvsagt) og ellers når det passer seg. :vetikke:

Skrevet

Samme her!

Skrevet

Jeg ble fort møkkete under neglene tidligere, men ikke nå lenger. Kan faktisk ikke huske at jeg har gjort noe annerledes :klo: Ikke vasker jeg hendene oftere heller, eller gjorde skitne jobber før. Merkelig!

• Liker 1
Skrevet

Oftere enn hvert dobesøk. Hvis jeg har vært noe sted, og kommer hjem. Før jeg putter noe i munnen, før jeg lager mat (selvsagt) og ellers når det passer seg. :vetikke:

Åja, ja, du vasker nok hendene mer enn meg. Jeg vasker som regel kun hendene etter jeg har vært på do, og før jeg lager mat.

Ikke før jeg spiser, etter at jeg kommer hjem osv. Kanskje det er dette som er løsningen, men har egentlig ikke lyst til å vaske hendene noe mer. Liker å bygge opp immunforsvaret mitt :P

AnonymBruker
Skrevet

Ta på neglelakk så syns ikke møkka! :ler:

Anonymous poster hash: 2c5f7...fd9

• Liker 1
Skrevet

Ta på neglelakk så syns ikke møkka! :ler:

Anonymous poster hash: 2c5f7...fd9

Syntes ikke neglelakk er noe pent på meg dessverre, liker best den naturlige looken. Og da syntes møkka med engang D:

Skrevet

Pass på å vaske hendene ordenlig, at du vasker under neglene ved hjelp av under håndflaten. Jeg har aldri synlig møkk under neglene fordi jeg bruker lang tid på å vaske hendene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...