Yzma Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 (endret) Som vi alle vet så er det mye urettferdighet i verden. Vi som bor i Norge er forbrukere, og det er mange som lider på grunn av vår grådighet. (Les: Sweatshops) Så jeg satt her og tenkte litt for meg selv, med nok funding, hadde det vært mulig å åpne en bedrift i Kina eller Singapore der de som jobber der får alt av inntekter slik at man slipper 10 forskjellige mellomledd? Kunne klærne eller andre ting som blir produsert der fortsatt bli holdt billige, samtidig som at de som arbeider der faktisk får en lønn de kan leve av? Slik det er i dag, så tjener 'produsentene' så og si ingenting, mens mellomledd som egentlig ikke trengs tjener grove penger. (Eller trengs de? Informer gjerne) Det må da gå an å bli kvitt disse unødvendige mellomleddene? Eller? Er det noen som har noen tanker rundt dette? Ville dere handlet av en slik bedrift fremfor h&m osv? Ser forresten at jeg kanskje ikke er på riktig forum? Flytt gjerne til rett om det er tilfelle. Endret 19. mai 2015 av Yzma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå