Gå til innhold

fettsugning!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 165 og veier nå 70 kg.

Har masse fett på magen og rumpa mi begynner å bli brei nå.

Føler meg så feit og ekkel :(

Vet jeg ikke er feit, men at jeg har litt for mye bare.

Vil fettsuge meg nå.

Har prøvd å slanke meg siden januar og har kun gått ned 2 kg, men de gikk jeg fort opp igjen.

Har hørt at når man fettsuger så fjernes enkelte fettceller for godt, og at det ikke kommer tilbake.

Er lei av denne jojo-vekta mi.

Men så tenker jeg. Har jo ikke fått barn enda.

Og jeg vil fettsuge mage og lår.

Burde jeg? Og er det noen her som har gjort det som vil dele sine erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er 165 og veier nå 70 kg.

Har masse fett på magen og rumpa mi begynner å bli brei nå.

Slik du skriver det, så kan det virke som om dette ikke er din vanlige vekt - og at du kanskje har veid mindre tidligere? Kan du gjøre noe med grunnen til at du går opp i vekt? Hvis ikke, så vil du vel bare risikere å gå opp i vekt igjen etter en operasjon? Jeg vet ikke, altså, bare gjetter.

Jeg har ikke prøvd fettsuging, men var veldig fristet en stund, "kjapp løsning", liksom.

Jeg lot det være, og hadde veldig god effekt av å begynne og trene samtidig som jeg kuttet ned på snop og begynte å spise mer grønnsaker. Min vurdering var at det blir dobbel sløsing med penger - å først fråtse i dyrt snop for etterpå å bruke masse tusen på å bli kvitt det igjen......

Jeg skjønner godt at du ønsker deg en kjapp løsning, men husk at trim gir kroppen mer substans, det toner musklene og gir deg bedre holdning (og bedre helse). Lykke til, uansett!

Skrevet

Hei du.

Nei dette er ikke min "vanlige" vekt.

Men føler at jeg har stagnert her...

Blir helt oppgitt over trening som aldri fungerer.

Klemmer fleskemagen min i bukse og sånne ting.. arrgghhh :oops:

Vil fortsatt tenke over dette, men jeg har en tendens til å få mage og syns det høres så bra ut at fettet der blir borte for godt :)

Gjest Tjohei!!
Skrevet

Sjønner problemet ditt, selv om jeg ikke vil anbefale fett suging. Tror dette er smerte fullt!! Har akkurat tatt bryst operasjon og sliter litt med de smertene :( . En venninne ba meg snakke med min kirurg om fett suging for henne. Han sa at prisene begynte på ca 20 000,- + ++ for hvor mye og hvor du skal fjerne. Fettcellene kommer ikke tilbake, det stemmer, men de kan komme tilbake andre steder..., :o det er noe å tenke litt på. Håper du finner ut en løsning som passer for deg!

Skrevet
Har hørt at når man fettsuger så fjernes enkelte fettceller for godt, og at det ikke kommer tilbake.

Du trro mao at om man fettsuger rompa, så kan man spise det man vil, og man vil ALDRI bli brei over rumpa igjen?

Feil

Ja, fettcellene kommer ikke igjen, men det forhindrer ikke de andre fettcellene å vokse seg store og fine, og gjøre deg like tykk som før. (Nå syntes jeg heller ikke du hørtes spesielt tykk ut...)

Skrevet

Nei jeg er fullt klar over at man kan legge på seg igjen.

Har ingen planer om å "cæmpe" i sofaen etter en fettsugning.

Jeg er heller ikke feit, men fettet legger seg mest på magen min.

Har en mor b.l.a som har en mage som er veldig stor.

Bestående kun av fett og det ser nesten ut som om hun er gravid.

Tror jeg slekter på henne der, for jeg har nå tendenser til denne magen.

Syns det er ubehagelig og føler meg ikke spesielt bra med magen min.

Jeg er bare 22 og vil ikke gå å ergre meg over denne bollemagen.

Trodde valpefett var noe man ble kvitt, ikke noe som kom gradvis... :)

Skrevet
Sjønner problemet ditt' date=' selv om jeg ikke vil anbefale fett suging. Tror dette er smerte fullt!! Har akkurat tatt bryst operasjon og sliter litt med de smertene :( . En venninne ba meg snakke med min kirurg om fett suging for henne. Han sa at prisene begynte på ca 20 000,- + ++ for hvor mye og hvor du skal fjerne. Fettcellene kommer ikke tilbake, det stemmer, men de kan komme tilbake andre steder..., :o det er noe å tenke litt på. Håper du finner ut en løsning som passer for deg![/quote']

Jepp.

Jeg tror også dette er smertefult.

Syns heller ikkette er en lettvinn løsning...da jeg sitter her å biter av meg hånda bare ved tanken :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...