Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne vi ha en egen tråd hvor vi poster bilder av asiatisk/norske barn? :) veldig spennende å se på, synes jeg.

Anonymous poster hash: 8c586...55c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? Det er noe muffens med innlegget ditt. Tror jeg rapporterer det for sikkerhets skyld.

Anonymous poster hash: 3f4a6...e45
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

post-37809-0-58251800-1432049960_thumb.j

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? Det er noe muffens med innlegget ditt. Tror jeg rapporterer det for sikkerhets skyld.

Fordi jeg gleder meg til å se hvordan barnet mitt kan bli seende ut og er litt obsessed med det for tiden.. ikke tenk feil :)

• Liker 1
Skrevet

Ser de ikke helt "vanlig" asiatisk ut, siden de asiatiske genene er dominante?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg skal ha hørt at det kan variere veldig. At noen ser helt hvite ut mens andre ser helt asiatiske ut. Og noen en god blanding. Gleder meg til å se :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, de er ofte en helt særskilt bedårende blanding :)

Anonymous poster hash: e2a5e...a7b

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror jeg skal ha hørt at det kan variere veldig. At noen ser helt hvite ut mens andre ser helt asiatiske ut. Og noen en god blanding. Gleder meg til å se :)Anonymous poster hash: 8c586...55c

Okei! Tenkte på barna i "John and Kate plus 8" :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan andres barn ser ut sier jo lite om hvordan ditt barn blir...

Anonymous poster hash: e9160...35f

• Liker 3
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

De barna jeg vet om som har en asiatisk (koreansk) og en norsk forelder er veldig, veldig søte :)

Anonymous poster hash: 33d65...cc2

AnonymBruker
Skrevet

Okei! Tenkte på barna i "John and Kate plus 8" :fnise:

Det som er rart er jo at de har 8 barn hvor samtlige ser helt asiatiske ut(i mine øyne). Kate er 100% hvit og John er kun kvart koreansk. Altså er barna kun 25% av koreansk blod. Så kanskje sannsynligheten for asiatisk-utseende barn blir av størst sannsynlighet?

• Liker 1
Skrevet

Det som er rart er jo at de har 8 barn hvor samtlige ser helt asiatiske ut(i mine øyne). Kate er 100% hvit og John er kun kvart koreansk. Altså er barna kun 25% av koreansk blod. Så kanskje sannsynligheten for asiatisk-utseende barn blir av størst sannsynlighet? Anonymous poster hash: 8c586...55c

Ja, jeg mener altså at jeg har hørt det, uten å skulle være helt bombesikker. Ser man par der den ene er hvit og den andre asiatisk har barna som regel mørkt hår, litt annerledes hudfarge og asiatisk øyenform.

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig forskjell fra barn til barn. Jeg ser nesten helt norsk ut og jeg har asiatisk mor og norsk far. Min bror derimot ser veldig asiatisk ut. Jeg ligner min far og han ligner min mor.

Anonymous poster hash: 5e7e7...f1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville helst at barnet mitt skal se helt norsk ut :)

Anonymous poster hash: d29c8...f1d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville helst at barnet mitt skal se helt norsk ut :)

Anonymous poster hash: d29c8...f1d

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 59c57...332

• Liker 6
Gjest ompalompa24
Skrevet

Noe av de peneste barna jeg ser er de som er halvt asiatiske og nordiske. Nesten som om jeg har vurdert å finne meg en asiat bare for å supersøte barn :fnise: (for ordens skyld er jeg sammen med en nordisk, så toget er gått :P )

AnonymBruker
Skrevet

Huff, fikk dårlige vibber av denne tråden :( Kanskje ts har gode hensikter men det er nok av de som ikke har det og kan finne på å ha glede av denne tråden. Håper den blir slettet!

Anonymous poster hash: 9212f...cfa

• Liker 3
Skrevet

Alle unger blir fine uansett , så lenge det er ditt eget:-)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...