Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slo opp m samboer.og skal installere min første skriver.hittil har han gjort alt..

Kjøpte en printrr for et par timer siden. Fikk med en cd, la den inn i cd rommet og installerte den. La på blekk og papir og slo på printer. Koblet den til usb til pc. Når jeg priner, så kommer det ingenting, den sier "skriver side 1/1", men den irker som om den ikke er koblet til pc.. selv om usb kabelen mellom disse to er på.

Anonymous poster hash: ed68c...4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du egen strøm til skriveren, og har du valgt rett skriver der hvor du kan gjøre det?

AnonymBruker
Skrevet

Egen strømkabel til skriveren. Ja, når jeg vil printe ut noe, får jeg elge hvilken printer, og jeg valgte da den som jeg nettopp installerete/kjøpte.

Har du egen strøm til skriveren, og har du valgt rett skriver der hvor du kan gjøre det?

Skrevet

Ok, da skal det jo virke, så lenge skriveren står på og ikke du har valgt "skriv til fil" eller lignende. Du får ingen feilmeldinger eller?

AnonymBruker
Skrevet

Merkelige greier. Måtte installere en gang til, og da gikk det. Altså, installere skriveren fra internett, og ikke fra cd som fulgte med skriveren..

Skrevet (endret)

nvm jeg må gå å legge meg

Endret av -Leon-
Skrevet

Slo opp m samboer.og skal installere min første skriver.hittil har han gjort alt..

Kjøpte en printrr for et par timer siden. Fikk med en cd, la den inn i cd rommet og installerte den. La på blekk og papir og slo på printer. Koblet den til usb til pc. Når jeg priner, så kommer det ingenting, den sier "skriver side 1/1", men den irker som om den ikke er koblet til pc.. selv om usb kabelen mellom disse to er på.

Kontrollpanel - Maskinvare og lyd - Enheter og skrivere

Høyreklikk på skriveren din, velg "Angi som standardskriver"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...