Gjest Bossa Nova Skrevet 19. mai 2015 #21 Skrevet 19. mai 2015 Hei! Jeg har et ganske stort hull i haka, også kalt rumpehullhake. Det ødelegger faktisk en del på selvtilliten, og jeg smiler aldri med tenna fordi da synes det ekstremt godt. Kan dette gjøres noe med kirurgisk? Det jeg lurer på er hvorfor du har komplekser for dette. Har du blitt mobbet for det? Har folk kommet med negative bemerkninger?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #22 Skrevet 19. mai 2015 Hei TS, jeg hadde også store problemer med min rumpehake, gikk helst med skjerf eller gensere med lang hals på som jeg kunne gjemme den nedi på skolen osv. Ville operere når jeg ble eldre men så var det en fyr som sa til meg "Tone Damli Åberge har jo også rumpehake, og alle gutter i Norge syns hun er døds pen!" og jeg hadde faktisk aldri lagt merke til engang at hun hadde rumpehake, og ble dermed mer komfortabel med min egen rumpehake både fordi menn ikke så på det som stygt, og fordi man faktisk ikke legger merke til det på andre folk enn seg selv! Nå er jeg godt voksen og veldig glad for at jeg aldri brukte penger på en så teit ting! Love yourself <3 Anonymous poster hash: 969c6...e23 2
Gjest frk_Molly Skrevet 19. mai 2015 #23 Skrevet 19. mai 2015 Dette har jeg faktisk ALDRI lagt merke til før på noen. Måtte google det og løpe å se meg i speilet. Det er mest sannsynlig bare du, TS, som legger merke til det. Dessuten er det fint
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #24 Skrevet 21. mai 2015 https://cdn.whisper.sh/050aee80f956ce871822460eb40230148c15bd-wm.jpg Anonymous poster hash: e574a...90f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå