AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Noen som vet om det er noen steder som utfører brasiliansk voksing i Hønefoss, eller om nærmeste sted er Oslo? Anonymous poster hash: 243a7...6d4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Tror Kathrines Hudklinikk gjør det Anonymous poster hash: 5c1c2...84f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Tror Kathrines Hudklinikk gjør det Anonymous poster hash: 5c1c2...84f Takk! Jeg har vært til hudpleie og fiksing av negler der, og jeg synes hun som jobber der er utrolig koselig. Men de er elendige på nett, så jeg greier ikke å finne noen nettsider. Er det andre klinikker enn Alfa Omega og Kathrine's i Hønefoss? Har liksom ikke tenkt over det siden jeg har pleid å gå i Oslo siden jeg har vært student og det ofte er rabatter å få. Anonymous poster hash: 243a7...6d4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Takk! Jeg har vært til hudpleie og fiksing av negler der, og jeg synes hun som jobber der er utrolig koselig. Men de er elendige på nett, så jeg greier ikke å finne noen nettsider. Er det andre klinikker enn Alfa Omega og Kathrine's i Hønefoss? Har liksom ikke tenkt over det siden jeg har pleid å gå i Oslo siden jeg har vært student og det ofte er rabatter å få. Anonymous poster hash: 243a7...6d4 Tror de bare er på facebook. Men jeg fant en oversikt over behandlinger og priser blant bildene. Jeg bor ikke i byen lenger, så har dessverre ikke oversikt over andre klinikker, og fant bare Kathrines da jeg googla. Anonymous poster hash: 5c1c2...84f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Tror de bare er på facebook. Men jeg fant en oversikt over behandlinger og priser blant bildene. Jeg bor ikke i byen lenger, så har dessverre ikke oversikt over andre klinikker, og fant bare Kathrines da jeg googla. Anonymous poster hash: 5c1c2...84f Takk, der fant jeg det! Og det ser ut som det er noe som heter Kikki's Salong som har det også, så da bør jeg finne en ledig time en av stedene. Takk for hjelpen! Anonymous poster hash: 243a7...6d4
Gjest minge Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Litt off-topic, men jeg har alltid syntes at Hønefoss er et litt morsomt stedsnavn. Høne + foss. Det fosser fra høna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå