Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om det er noen steder som utfører brasiliansk voksing i Hønefoss, eller om nærmeste sted er Oslo?

Anonymous poster hash: 243a7...6d4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror Kathrines Hudklinikk gjør det :)

Anonymous poster hash: 5c1c2...84f
AnonymBruker
Skrevet

Tror Kathrines Hudklinikk gjør det :)

Takk! :) Jeg har vært til hudpleie og fiksing av negler der, og jeg synes hun som jobber der er utrolig koselig. Men de er elendige på nett, så jeg greier ikke å finne noen nettsider.

Er det andre klinikker enn Alfa Omega og Kathrine's i Hønefoss? Har liksom ikke tenkt over det siden jeg har pleid å gå i Oslo siden jeg har vært student og det ofte er rabatter å få.

AnonymBruker
Skrevet

Takk! :) Jeg har vært til hudpleie og fiksing av negler der, og jeg synes hun som jobber der er utrolig koselig. Men de er elendige på nett, så jeg greier ikke å finne noen nettsider.

Er det andre klinikker enn Alfa Omega og Kathrine's i Hønefoss? Har liksom ikke tenkt over det siden jeg har pleid å gå i Oslo siden jeg har vært student og det ofte er rabatter å få.

Tror de bare er på facebook. Men jeg fant en oversikt over behandlinger og priser blant bildene.

Jeg bor ikke i byen lenger, så har dessverre ikke oversikt over andre klinikker, og fant bare Kathrines da jeg googla.

AnonymBruker
Skrevet

Tror de bare er på facebook. Men jeg fant en oversikt over behandlinger og priser blant bildene.

Jeg bor ikke i byen lenger, så har dessverre ikke oversikt over andre klinikker, og fant bare Kathrines da jeg googla.

Takk, der fant jeg det! :) Og det ser ut som det er noe som heter Kikki's Salong som har det også, så da bør jeg finne en ledig time en av stedene.

Takk for hjelpen! :)

Gjest minge
Skrevet

Litt off-topic, men jeg har alltid syntes at Hønefoss er et litt morsomt stedsnavn. Høne + foss. Det fosser fra høna :fnise::laugh::skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...