AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Har fått en brukt sykkel av en i familien og tenkte jeg skulle få kjørt en sjekk på den, byttet deler om det er nødvendig og shinet den opp. Hvor gjør man dette i Oslo og noen som har en ide om hva det koster? Er helt ny på sykkel fronten da jeg tidligere bare har løpt, så alt av sykkeltips taes i mot med takk Anonymous poster hash: 30e60...453
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Jeg mener Industri Lambertseter (Vernet bedrift) har eget sykkelverksted, der de gjør slike sjekker for en relativt billig penge. For øvrig har vel de fleste seriøse sykkelbutikker sitt eget verksted. Du får sikkert kjøpt en sjekk der, dersom du ønsker det. Anonymous poster hash: bd579...fc0
Wiggins Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Hvor mye det koster avhenger av hvor mye som må gjøres. Hvis det bare er snakk om å skifte dekk, slange og evt. bremseklosser blir det kanskje 1000-1500, men hvis drivverket (kjedet, kranken og kasetten) må byttes blir det fort 3500 bare for det. Det fins mange små og store sykkelbutikker i Oslo, det enkleste er vel å velge en i nærheten av der du bor. Om du bor på Lambertseter kan du gjerne oppsøke Industri Lambertseter som forrige innsender foreslo, jeg er alltid fan av å støtte verna bedrifter. De store som Oslo Sportslager, Milslukern og Raske sykler kan ha noe kø for sykkelservice nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå