nattsvermer Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Jeg skal leie ut leiligheten min og lurer på om noen har erfaring med å bruke megler. Er det Utleiemegleren som er greia eller finnes det andre i Oslo noen vil anbefale?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Megler for å leie ut? Anonymous poster hash: 3ac1d...0de
nattsvermer Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2015 Megler for å leie ut? Anonymous poster hash: 3ac1d...0de Ja Trygt for både meg og for leieboer.
Gjest klyyyyy Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Bruker du utleiemegleren er det ikke lønnsomt og leie ut lengre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Blir ikke det veldig dyrt for utleier? Anonymous poster hash: c1ac8...108
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Jeg bruker Utleiemegleren og er veldig fornøyd med det, ikke i Oslo, men Drammen. De tar vel 10% av leieinntektene, så er vel en tusenlapp som går bort i måneden, og det har jeg ikke noe problem med. Det er fint å ikke ha direkte kontakt med de som bor der, kun når det er vannmålinger og lignende De ordner opp om leia ikke blir betalt. Hadde jeg bodd i byen selv ville jeg mest sannsynlig leid ut privat. Nå leier jeg selv i Oslo, og utleier bruker utleier Leie-Bolig. Vil si det ser ut til å være akkurat samme system som hos Utleiemegleren. Anonymous poster hash: 3b849...c0b
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Du sparer mye penger på å bare gjøre det selv er du redd for å få noen "dårlige" leietakere så kjør noen intervjurunder, du kan jo også be eventuelle leietagere vise frem arbeidskontrakt/lønnslipper så du vet at de er sikre betalere Anonymous poster hash: 9590f...672
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 La meg bare komme med en advarsel. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=938845 Hadde jeg leid ut noe, ville jeg brukt en megler for å unngå dette. Uten tvil. Er mange som vrir seg unna å betale husleie. Anonymous poster hash: 28407...c9f 1
nattsvermer Skrevet 20. mai 2015 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2015 Takk for svar, folkens Skal sjekke ut Leie-Bolig også. Den tråden AB#8 referer til er en av grunnene til at jeg vil at noen profesjonelle skal ta seg av alt. Jeg har tenkt en del og har kommet fram til at jeg tror megler er verdt pengene. Jeg får jo faktisk trukket fra utgiftene til megler fra på skatten også, så vidt jeg har skjønt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå