Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal straks ut i min første praksis via nav, har aap. Det er et sted som virker veldig interessant på flere måter, og jeg gleder meg til å begynne og håper å komme gjennom utfordringer i jobb, siden jeg denne gangen har støtte rundt meg. Det ser ut til at dette er en praksisplass jeg kan ha en god stund fremover, forutsatt at alt går bra selvsagt.

Det jeg lurer på er om jeg kan føre opp dette på CV? Pleier dere andre på aap å føre dere praksisplasser opp (forutsatt at det er noe dere selv ønsker)?

Og en ting til, er det vanlig at alle på arbeidsplassen deres vet hvorfor dere er der, eller er det kun de som må vite at det er via nav som får vite det?

Anonymous poster hash: 2b178...437
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er relevant til det du ønsker og du blir værende der litt lenger enn 2 uker så hadde jeg ført det opp. Spesielt hvis du har gått arbeidsledig og/eller syk lenge!

Anonymous poster hash: 0c4d5...4a0
AnonymBruker
Skrevet

Ja selvfølgelig skal du føre det opp på cv. Det er en jobb du gjør. Tror jeg må sjekke om jeg faktisk gjorde det selv da jeg hadde praksisplass....

Anonymous poster hash: 70b28...d3a
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja selvfølgelig skal du føre det opp på cv. Det er en jobb du gjør. Tror jeg må sjekke om jeg faktisk gjorde det selv da jeg hadde praksisplass....

Ja jeg hadde ført det opp :-)

AnonymBruker
Skrevet

Alt som kan vis einitiativ og arbeidsvilje er bra, før det opp :)

Anonymous poster hash: de130...c35

Skrevet

Før det opp, om det går bra kan du sikkert få en god referanse derfra også :)

AnonymBruker
Skrevet

Nav holder på å lete etter praksisplass til meg nå. Jeg håper virkelig de finner noe snart, for jeg har gått uten jobb uendelig lenge og jeg kommer meg ikke inn på arbeidsmarkedet på egen hånd. Jeg kommer definitivt til å føre det opp på cv og ikke si noe om at det er praksisplass til kommende vanlige arbeidsgivere.

Noen som vet hvor lenge kan man stå i en praksisplass? Jeg kommer til å søke alminnelige jobber parallellt, men så lenge jeg ikke får jobb på egen hånd, må man vel få beholde praksisplassen?

Anonymous poster hash: 46f52...55e
AnonymBruker
Skrevet

Før det opp. Det var praksisplass som gjore at jeg fikk den jobben jeg ville ha når jeg kom meg ut i arbeid igjen, siden jeg da hadde relevant erfaring. Hadde aldri fått jobben hvis ikke.

Anonymous poster hash: 7a00a...bd9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ført det opp, men unnlatt å nevne at det er i reg av NAV.

Anonymous poster hash: 2cd86...78b
AnonymBruker
Skrevet

i regi av NAV, skulle det stå.

Anonymous poster hash: 2cd86...78b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...