AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Vi "datet" eller hadde FF forhold i en ca 4 mnd tid. Han jaktet på meg i nesten 2 mnd, han var ikke min type på starten...Men Pga jeg fikk følelser ble kontakten brutt ( jeg stakk) men jeg klarte ikke holde meg unna. Jeg er tilbake, men er tilfreds med å være vennine. Heller at vi er venner ( snakker utrolig bra sammen, masse humor, tett kontakt) enn at han ikke er i livet mitt.. MEN det jeg lurer på er... hva får en gutt til å miste den sexuelle tiltrekningen til en jente? Er det vanlig at menn går fra date til bare venner? Han er veldig glad for at jeg kom tilbake, og tror nok han også vil ha meg i livet sitt.. Jeg bare skjønner ikke hvordan to som tente så på hverandre, over en lengere tid plutselig ikke har " det" lenger? Hvorfor vil en gutt ha bestevennine egentlig? Anonymous poster hash: 22469...6da 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Kanskje han syns du er kul. Men som oftest er det sex som er baktanken i å ha ei venninne. Anonymous poster hash: b926e...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Kan være /trolig at han følte det samme og ikke er så sterkt tiltrukket som du tror. Da er det enklere å være venninne. Anonymous poster hash: 8e9f6...23e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Kan være /trolig at han følte det samme og ikke er så sterkt tiltrukket som du tror. Da er det enklere å være venninne. Anonymous poster hash: 8e9f6...23e Følte det samme? Hva mener du? Han har aldri hatt noen følelser for meg, og jeg har alltid visst han ikke vil ha forhold.. Spm er.. hvorfor tenner man ikke lenger på en person? Altså at det skifter på bare 1 eller 2 dager? Og er det vanlig at menn i 30 årene søker nære venniner, som de hevder å ikke være tiltrukket av? Anonymous poster hash: 22469...6da
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Du skrev at han jaktet på deg? Da er man jo interessert. Så skjer det at man blir kjent, jakten er over...den er ikke intens nok for noen.. Har skjedd meg flere ganger at jeg har mistet interessen/føler meg ikke tiltrukket lenger.. Anonymous poster hash: 8e9f6...23e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #7 Skrevet 19. mai 2015 Følte det samme? Hva mener du? Han har aldri hatt noen følelser for meg, og jeg har alltid visst han ikke vil ha forhold.. Spm er.. hvorfor tenner man ikke lenger på en person? Altså at det skifter på bare 1 eller 2 dager? Og er det vanlig at menn i 30 årene søker nære venniner, som de hevder å ikke være tiltrukket av?Anonymous poster hash: 22469...6da Det lurer jeg også på. Er det vanlig at menn i trettiårene holder seg med nære venninner som de betror seg til om problemer etc?Anonymous poster hash: b0fd5...e93
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #8 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har et par gode, mannlige venner i begynnelsen av 30-årene. Den ene av dem hadde jeg et slags forhold til da jeg først ble kjent med ham, men han gikk deretter tilbake til sin eks. Jeg tror kanskje vi er så tette og åpne med hverandre nå mye på grunn av den nærheten (også fysisk) vi delte en periode. Anonymous poster hash: 8798e...514
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #9 Skrevet 19. mai 2015 Men er det han eller du som har tatt initiativ på at dere skal være venner? Anonymous poster hash: b3d5d...68c
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #10 Skrevet 20. mai 2015 Det lurer jeg også på. Er det vanlig at menn i trettiårene holder seg med nære venninner som de betror seg til om problemer etc?Anonymous poster hash: b0fd5...e93 Ts her.. Har vi samme kompis?? Anonymous poster hash: 22469...6da
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #11 Skrevet 20. mai 2015 Men er det han eller du som har tatt initiativ på at dere skal være venner? Anonymous poster hash: b3d5d...68c Det er han som "over natta" stempla meg til kun vennine.. Jeg fortalte han om mine følelser... Anonymous poster hash: 22469...6da
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #12 Skrevet 20. mai 2015 Følte det samme? Hva mener du? Han har aldri hatt noen følelser for meg, og jeg har alltid visst han ikke vil ha forhold.. Spm er.. hvorfor tenner man ikke lenger på en person? Altså at det skifter på bare 1 eller 2 dager? Og er det vanlig at menn i 30 årene søker nære venniner, som de hevder å ikke være tiltrukket av? Anonymous poster hash: 22469...6da Han tenner nok fremdeles på deg, men siden du har gjort det klart at du kun vil ha vennskap fremover så respekterer han tydeligvis det. Anonymous poster hash: fcd2b...8c9
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #13 Skrevet 20. mai 2015 Det er han som "over natta" stempla meg til kun vennine.. Jeg fortalte han om mine følelser... Anonymous poster hash: 22469...6da Ok. Ja, da er nok det årsaken. Han liker deg som en venn, og er sikkert redd du vil ha sex med ham fordi du er forelsket/ ønsker noe mer, og ikke fordi du liker selve sexen. Anonymous poster hash: fcd2b...8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå