Gå til innhold

Tips til vaskerom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal pusse opp vaskerommet, og trenger rett og slett hjelp til å finne beste løsning. Er helt blank, så lurer på mye.

Finnes det et godt program hvor vi kan tegne inn ulike løsninger ala kjøkkenprogramnmet til IKEA?

Hva slags møbler bruker man på vaskerom? Er det egne for vaskerom, eller bruker man kjøkkenskap el baderomsmøbler?

Bør vi ha fliser på gulvet? Vi har tenkt å legge varmekabler.

Er det noe spesielt vi bør tenke på på et vaskerom? Vi har vaskemaskin og tørketrommel, samt vask og en liten fryseboks der per i dag. Bør vi tenke høyskap til ekstra oppbevaring, eller underskap, benk og overskap?

Hva bør vi ha på veggene? Våtromstapet?

Anonymous poster hash: 99c47...38d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Hva er dere fornøyd med på eget vaskerom?

Anonymous poster hash: 99c47...38d

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på hvor mye pengere dere vil bruke, og bruk av vaskerommet. Om dere bruker rommet som ekstra inngangsrom (mange har inngang direkte utenfra til vaskerommet, og geleider gjester gjennom der om det er så gjørmete ute at de ikke vil dra folk inn i gangen) er det gjerne viktigere at ting ser pent ut enn om det bare er dere som er der, og da bare når dere vakser klær.

Jeg har våtromsbelegg på gulvet. Godt fornøyd med det, ikke noen grunn til å bruke penger på fliser. Jeg synes det er greit å slippe fuger som samler skit/støv, og som kan knuse/sprekke. Jeg har ikke varmekabler, har ikke sett noe behov for dette i det hele tatt.

Jeg har gamle klesskap som oppbevaringsskap. Så har jeg trådkurver inni skapene som jeg sorterer vasken i.

Anonymous poster hash: f8ce8...19c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...