Gjest femaine_ Skrevet 29. august 2004 #1 Skrevet 29. august 2004 Hva brukes en consealer til? Er det til å dekke over mørke ringer under øyne o.l.? Og kan man ta pudder rett over consealeren? Blir det ikke skjoldete?? Er litt grønn jeg... :-?
SimSim Skrevet 29. august 2004 #3 Skrevet 29. august 2004 Hva brukes en consealer til? Er det til å dekke over mørke ringer under øyne o.l.? Og kan man ta pudder rett over consealeren? Blir det ikke skjoldete?? Er litt grønn jeg... :-? En consealer brukes mest under øyene for å dekke over ugjevnheter og mørke ringer. Den finnes i flere konsistenser. Noen skal brukes over makeup, andre under... Det er viktig å velge en som er nærmest din egen hudfarge...eller en tanke lysere. Mørkere blir helt feil. Concealer finnes i kremform, flytende, på stift og i blyantform (mest for å dekke flekker). Har du røde felter i ansiktet vil en grønn consealer dekke dette. Spør i parfymerier og prøv før du kjøper! Lykke til
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2004 #4 Skrevet 29. august 2004 Noen mennesker lar seg more av alt :-) Concealer er rett og slett en dekkstift, litt mer dekkende enn en foundation. Vet at mange bruker den under øynene, men det synes jeg er vanskelig å få seende naturlig ut.
Gjest femaine_ Skrevet 29. august 2004 #5 Skrevet 29. august 2004 Takk for svar folkens. Tar meg en tur til parfymeriet og forhører meg der også jeg
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #6 Skrevet 29. august 2004 Noen mennesker lar seg more av alt :-) Concealer er rett og slett en dekkstift, litt mer dekkende enn en foundation. Vet at mange bruker den under øynene, men det synes jeg er vanskelig å få seende naturlig ut. ikke nødvendigvis mer dekkende! jeg er enig at en concealer i stiftform kan få et litt "tørt utseende", men hvis du prøver eks ysl(kremform) er denne superlett i konsistensen, og veldig enkel å legge. den er ikke så dekkende, men er lysreflekterende, og gir derfor et meget pent resultat
SimSim Skrevet 29. august 2004 #7 Skrevet 29. august 2004 ikke nødvendigvis mer dekkende! jeg er enig at en concealer i stiftform kan få et litt "tørt utseende", men hvis du prøver eks ysl(kremform) er denne superlett i konsistensen, og veldig enkel å legge. den er ikke så dekkende, men er lysreflekterende, og gir derfor et meget pent resultat Enig, den til YSL er fin...og skal legges utenpå makeupen
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2004 #8 Skrevet 29. august 2004 Jeg har tvillingbroren til YSL, nemlig Kanebo. Synes fortsatt det kan bli litt maske-aktig hvis man bruker for mye av den. Jeg kan ofte se at personer bruker slikt under øynene.. Men dette er sikkert individuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå