Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest femaine_
Skrevet

Hva brukes en consealer til?

Er det til å dekke over mørke ringer under øyne o.l.?

Og kan man ta pudder rett over consealeren?

Blir det ikke skjoldete??

Er litt grønn jeg... :) :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva brukes en consealer til?

Er det til å dekke over mørke ringer under øyne o.l.?

Og kan man ta pudder rett over consealeren?

Blir det ikke skjoldete??

Er litt grønn jeg... :) :-?

En consealer brukes mest under øyene for å dekke over ugjevnheter og mørke ringer. Den finnes i flere konsistenser. Noen skal brukes over makeup, andre under...

Det er viktig å velge en som er nærmest din egen hudfarge...eller en tanke lysere. Mørkere blir helt feil.

Concealer finnes i kremform, flytende, på stift og i blyantform (mest for å dekke flekker). Har du røde felter i ansiktet vil en grønn consealer dekke dette.

Spør i parfymerier og prøv før du kjøper!

Lykke til :)

Skrevet

Noen mennesker lar seg more av alt :-)

Concealer er rett og slett en dekkstift, litt mer dekkende enn en foundation. Vet at mange bruker den under øynene, men det synes jeg er vanskelig å få seende naturlig ut.

Gjest femaine_
Skrevet

Takk for svar folkens.

Tar meg en tur til parfymeriet og forhører meg der også jeg :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Noen mennesker lar seg more av alt :-)

Concealer er rett og slett en dekkstift, litt mer dekkende enn en foundation. Vet at mange bruker den under øynene, men det synes jeg er vanskelig å få seende naturlig ut.

ikke nødvendigvis mer dekkende! jeg er enig at en concealer i stiftform kan få et litt "tørt utseende", men hvis du prøver eks ysl(kremform) er denne superlett i konsistensen, og veldig enkel å legge. den er ikke så dekkende, men er lysreflekterende, og gir derfor et meget pent resultat :)

Skrevet

ikke nødvendigvis mer dekkende! jeg er enig at en concealer i stiftform kan få et litt "tørt utseende", men hvis du prøver eks ysl(kremform) er denne superlett i konsistensen, og veldig enkel å legge. den er ikke så dekkende, men er lysreflekterende, og gir derfor et meget pent resultat :)

Enig, den til YSL er fin...og skal legges utenpå makeupen :Nikke:

Skrevet

Jeg har tvillingbroren til YSL, nemlig Kanebo. Synes fortsatt det kan bli litt maske-aktig hvis man bruker for mye av den. Jeg kan ofte se at personer bruker slikt under øynene..

Men dette er sikkert individuelt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...