Gå til innhold

Tannlege, kan jeg be om rabatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos tannlegen og borret to hull. Før jeg skulle gå sa han at det måtte tas et røntgenbilde. Da han så bildet, sa han at den ene fyllingen ikke ble helt bra, og at han måtte gjøre det på nytt. "Setter opp ny time for det." sa han.

Altså, jeg tar meg ikke noen timer fri fra jobb for moro skyld... Og så må jeg tilbake fordi han ikke gjorde en bra nok jobb nå..

Betalte såklart bare for en tann i dag.

Kan jeg klage/be om rabatt når jeg skal betale for fyllingen som må gjøres på nytt?

Makan..

Anonymous poster hash: 560b0...6e4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke betalte for fyllingen i dag kan du vel ikke be om rabatt når han skal fikse den? Du betaler for to fyllinger, den ene i dag, den andre neste gang.

Anonymous poster hash: b10ad...254
AnonymBruker
Skrevet

Du skal bare betale for jobben én gang. Rabatt fordi tannlegen er så fair at han gjør jobben to ganger, har du ikke rett på. Veldig mange tannleger ville ikke engang sjekket at fyllingen ble bra, og du kan være sikker på at de ville tatt betalt for jobben med å reparere tannen når du senere fikk betennelse pga dårlig fylling.

Anonymous poster hash: 38916...9ac

AnonymBruker
Skrevet

Rabatt fordi tannlegen er så fair at han gjør jobben to ganger, har du ikke rett på.

Har aldri opplevd at de tar bilde når de er ferdige å fylle. Det tyder jo på at han antok at jobben var for dårlig..?

Synes ikke det er fair av han å gjøre jobben to ganger, det er en selvfølge om den blir for dårlig første gang, og han sier det må gjøres på nytt. Det var ikke jeg som ba om bilde/ville forsikre meg om at alt ble bra...

Anonymous poster hash: 560b0...6e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...