Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Yves Rocher?

Har lyst til å bestille ting derifra... Men har gjerne lyst til å høre andres meninger om produktene.

Er de bra? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke så god erfaring med dem, syns ikke de produktene jeg har fått/bestilt har holdt mål.

Skrevet
Yves Rocher?

Har lyst til å bestille ting derifra... Men har gjerne lyst til å høre andres meninger om produktene.

Er de bra? :)

Kvaliteten er elendig sammenlignet med produkter fra parfymerier. Kremene er sterke med mye parfyme. Ett typisk postorde-merke jeg ikke ville kastet bort penger på.

Skrevet

Jeg kjøper dusjgele derfra i serien Les Plaisirs Nature. De har såper, dusjgele, shampo, peeling, eau de toilette, leppebalmer og bodylotion som lukter frukt. Jordbær, pære, bringebær, vanilje, kokos, fersken, bjørnebær, mandarin, havre.... De er helt greie å bruke, og de lukter himmelsk! :hjerter:

Skrevet
Jeg kjøper dusjgele derfra i serien Les Plaisirs Nature

Jeg har fått katalogen fra dem, men kunne ikke finne med pære, mandarin eller havre... har de mer enn det står i katalogen?

Skrevet

PS til trådstarter: med en litt bedre tittel på tråden, er det godt mulig flere hadde giddet og lese den, og du hadde kanskje fått flere svar :wink:

Skrevet

Jeg har prøvd litt forskjellig, synes det meste er helt greit, men ikke noe mer enn det. Bruker ingenting derfra, liker bedre andre produkter. En ting derimot har jeg blitt helt forelsket i, det er parfymen som heter Shafali. Den passer perfekt til meg, så den får jeg tilsendt fra kjente i Frankrike (der de har YR-butikker).

Skrevet

Synes at kroppsproduktene er helt ok :)

Derimot er det for mye parfyme i ansiktspleien...

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes at kroppsproduktene er helt ok  :)  

Derimot er det for mye parfyme i ansiktspleien...

Enig.

Kroppsproduktene er fine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...