AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Hei, finnes det en bank som har gratis eller billig (f.eks 50kr) bankkort? vanlig debetkort. Jeg har tenkt å bruke det veldig sjeldent og vil slippe å betale årsavgift. Er 30 år, så kanskje det finner noen "ung voksen" deals??? Anonymous poster hash: 44a35...178
Pottah Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Jeg tror ikke jeg betaler noe for bankkortet mitt i DNB (den vanlige brukskontoen). Men jeg er student, kanskje det har noe å si? Vi måtte forøvrig betale 100 kr for bankkort til en konto nr. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Vekselbanken på Voss har gratis visakort. Bor ikke på Voss men, fikk kort der likevel. Anonymous poster hash: cbc6a...fc8
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Vekselbanken på Voss har gratis visakort. Bor ikke på Voss men, fikk kort der likevel. Anonymous poster hash: cbc6a...fc8 Gratis kredittkort kan du få veldig mange steder. Vanlig debetkort derimot er det vel generelt sett bare barn og studenter som får gratis.Anonymous poster hash: 56f4d...4ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå