AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Hei alle sammen er ei jente eg har lyst til og spøre ut, men eg reiser bort på torsdag og skal være vekke over en uke. og jobber sånn di neste dagen før eg reiser at eg ikke har mulighet til å ta henne med ut vist eg skulle få ja. Så da er spørsmålet kan eg spøre henne om hun har lyst til og være med meg ut når eg kommer igjen eller bør eg vente med spøre til eg kommer tilbake? Hun vett alt om hvorfor eg reiser og at eg jobber mye denne uken for vi prater endel sammen. Og så vett eg at eg kommer til og møte henne i morgen Onsdag før eg reiser på Torsdag, og det blir siste gang eg snakker med henne ansikt til ansikt på nesten 2 uker vil eg tro. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 04dee...03d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Vent. Det virker despo å spørre nå, som om du er redd for hva hun skulle finne på i mellomtiden. Tekst litt med henne mens du er borte, men spør henne ut når du kommer tilbake. Anonymous poster hash: 624b0...97a
Blondepiken Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Tenker at det ikke har så veldig mye å si? Dersom hun har lyst til å finne på noe med deg sier hun nok ja uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå