Gå til innhold

Menn fra gårder er mer tantete enn bygutter

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Min erfaring er at menn som er oppvookst på en gård (f.eks. i indre Østfold, Bærum, etc.) er mindre voksne, mindre erfarne og mindre modne enn andre by-menn.

Menn fra gårder har et tett forhold til sin mor, og hun vil ikke slippe sønnen sin av syne. Sønnen må stadig hjem til gården for å hjelpe med maling, brødbakst osv.

Slike sønner blir derfor gjerne litt feminine og de er oppvokst med bondementalitetet og småborgerskapets "smil 24 timer i døgnet og vær alltid positiv". Klag aldri, og krangle aldri med noen! Slike menn har gjerne vært medlem bondeblide 4H på landet....

Og noen ganger havner de i yrker i storbyene som kundebehandler på telefon, securitas-vekter, inkasso-medarbeider eller håndtverker.

Slike menn skal en jente passe opp for og være litt skeptisk til! Hold dere unna...

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet
:hoho: For noe tull.

Tull? :sjarmor:

Jeg syns det virker som Gjest har gitt seg ut på seriøs forskning angående dette temaet. Jeg var ikke klar over at alle bondegutter var sånn, men fint å bli opplyst. Godt jeg ikke er vokst opp på landet...

Gjest Valhalla ikkeloggetinn
Skrevet

Jeg lukter et forhold som ikke gikk så bra :-)

Skrevet

Mulig det, mulig det.

Men de guttene jeg vet om som er oppvokst på gård, hogger veden, slakter pinnekjøttet og skyter middagen sin selv.

I motsetning til gutter av den typen jeg har vokst opp med, omgås og lever sammen med (bygutter), det eneste de skyter er fienden i dataspill, og middag er toroposer og grandiosa... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Min erfaring er at de aller verste er dem som har vokst opp i bygårder. De har liksom fått med seg både det mest tantete fra gårdstradisjonen og det mest kvisete fra bytradisjonen.

:sjarmor:

Skrevet

jeg lover å passe meg for bønder fra bærum!

dem kryr det jo av.

Skrevet
jeg lover å passe meg for bønder fra bærum!

dem kryr det jo av.

Jeg og - æresord :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Bærumblærum! Men den debatten er allerede unnagjort.

Skrevet

Den opprinnelige tråden her er bare tøv. Jeg har vokst opp på "bondelandet" i Østfold (Skjeberg). Dette er et sted hvor "alle kjenner alle", ihvertfall i ytre Skjeberg (Området stasjonsbyen, områdene rundt Skjebergkilen og området mellom Sandbakken og Halden). Bondebarna er veldig forskjellig akkurat som oss andre. Det var alt fra mammagutter til de værste bøllene i distriktet.

Gjest Anonymous
Skrevet
Den opprinnelige tråden her er bare tøv.

Næh! :o :ler:

Skrevet
...og småborgerskapets "smil 24 timer i døgnet og vær alltid positiv". Klag aldri' date=' og krangle aldri med noen! ...[/quote']

:sjokk::grinele:

Ja, bønder krangler ALDRI!!!

de er aldri sure eller vrange de, bare smilende og snille bestandig!!! :grinele::grinele:

Du kjenner mange skjønner jeg.... :tunge1:

Skrevet

jeg vil bare understreke at mitt innlegg ikke var tøv. jeg er i bærum fem dager i uka, og formerlig DRUKNER i kåte, femi gla'bønder.

Skrevet
.... DRUKNER i kåte' date=' femi gla'bønder.[/quote']

hmm.. kanskje det er bærum man skal dra til? :sjarmor:

Skrevet

(ok da, det var bare tøv likevel. kødda.)

Skrevet
(ok da' date=' det var bare tøv likevel. kødda.)[/quote']

:o måkke kødde med sånt!! var på god vei til bussen jeg nå!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jojo, men bare du står langt nok foran blir det jo i det minste en nær-sex-opplevelse...

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har jeg noensinne løyet?

Nei, forresten - glem det

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...