Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har tatt eksamen i dette? Som privatist?

Jeg har gått helse- og oppvekstfag, samt helsefagarbeider VG2 på VGS, så skal derfor gå opp som privatist.. Jeg trenger alt jeg kan få av tips, informasjon om hvilke bøker man bør ta med seg, samt eksempler av oppgaver og oppsett osv.

Anonymous poster hash: ece30...1aa
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått helse- og oppvekstfag, samt helsefagarbeider VG2 på VGS, så skal derfor gå opp som privatist.. Jeg trenger alt jeg kan få av tips, informasjon om hvilke bøker man bør ta med seg, samt eksempler av oppgaver og oppsett osv.

Hei ,

Jeg tenkte du kanskje da kunne fått sjansen til å ta eksamen på skolen du har gått hvis du har gått Helse og Oppvekstfag, og spesielt hvis du  til og med har gått Helsefagarbeider VGS..? Det lyder som du allerede  er under et godt ordnet system. Ellers er Privatistweb.no den siden der du kan melde deg opp. Neste mulighet for oppmelding er 25 august.  Hvis du har gjort så mye utdanning, og av en eller annen grunn ikke fikk gjort eksamen, har du jo kjempestore muligheter til å klare deg bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...