Gå til innhold

Å kjøpe brukt sofa. Uhygienisk? Evt tips til en god ny billig sofa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke rensemaskin, men ønsker meg så veeldig gjerne en ny sofa! Økonomien er dessverre litt trang, så har ikke mulighet til å bruke så mange tusen kr. Hva ville dere gjort?

Har ikke egen sofa per i dag, men har fått lånt en gammel blå (usj..) sofa som virkelug ikke passer inn fargemessig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det ikke an å få i bra sofa på Finn og så leie en rensemaskin?

Skrevet

Jeg kjøpte bruktsofa, den var nesten ikke brukt og det merkes. Synes ikke brukt sofa er så uhygienisk egentlig, isåfall mener jeg at hvis det skal være uhygienisk så er det såpass ille at det synes. Verre med brukt rammemadrass synes jeg, æsj.

• Liker 1
Skrevet

Vår sofa kjøpte vi på finn. Var en helt normal, fin familie uten dyr som vi hentet den hos :) Synes ikke det er uhygienisk. Den var veldig lite brukt, og så god som ny.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte min på finn, god som ny, men brukt ja. Kunne aldri brukt penger på en ny sofa når man får så mange flotte både gratis og til billig penge brukt.
Eneste man bør passe på er at det ikke er veggdyr i den, svært liten sjanse men sjekk alltid i sprekker og under putene i kanten på sofaen evn. senga!

Anonymous poster hash: 1475b...5c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...