Gå til innhold

Beste kosttilskudd for hund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Golden Retriever, og pleier å gi henne kosttilskudd. Er det noe som egentlig fungerer bra mot røyting?

Jeg bestilte for en stund siden et kosttilskudd som heter PetPro. Synes liksom jeg kunne merke at pelsen hennes ble bedre (mindre røyting og sånt). Har også brukt Dr. Baddakys fiskeolje.

Nå er det tomt, og jeg lurer på hva dere andre anbefaler. God, gammeldags ølgjær, er det noen som fortsatt gir det? Noen som har erfaring med PetPro som jeg linket til lenger opp?

Anonymous poster hash: d7083...729
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På vår hund bruker vi vitamin B(flytende) solsikkeolje du går kjøpt i butikken. Dette får han på maten. Han har vært plaget med litt hudallergi. Nå er han glatt og fin i pelsen og plages ikke av allergi. Vi bruker også spesialfor vi kjøper i Sverige, fra en dame som selger og kan mye om organisk og allergivennlig for. Vi bruker fullfor på ett måltid i løpet av dagen - på det andre måltidet bruker vi blanding av hvete, grønnsaksblanding, oksehjerte, pasta, og vitamintilskudd i pulverform + noe tørka gulrot - dette våres opp med kokt vann og avkjøles. Det samme med fullforet.

Anonymous poster hash: 0be74...631

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en labrador, og det er jo ganske forskjellig pels på golden og lab, men jeg merker stor forskjell bare med fiskeolje som jeg kjøper hod veterinæren. :)

Anonymous poster hash: 9b776...96a

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du ordentlig fòr får hunden i seg alt den trenger der.

For mye tilskudd kan gi lever- og nyreskader over tid

Anonymous poster hash: 7b296...fe6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...