Gå til innhold

Ghd eclipse - helt ny, men blir ikke varm :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte den i dag, den fungerte i to minutter og rettet ut håret mitt veldig bra.

Men, så begynte den å blinke og gi fra seg tre korte pip med jevne mellomrom og platene mistet all varme.

Leste at man kunne varme opp platene med hårføner, men ingenting skjer. Har skrudd den av og på og prøvd alt, men til ingen nytte.

Hva gjør jeg? :(

Anonymous poster hash: 1052f...391

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville dratt tilbake med den i morgen! Tydelig at det er noe gale med den.

Anonymous poster hash: b3450...cc3
Skrevet

Har Eclipse selv, og måtte få ny to ganger på grunn av samme problemet, siste gang jeg fikk ny hadde de snakket med leverandøren og fått bekreftet at det var ett parti som hadde en produksjonsfeil, så jeg fikk en som var produsert etter dette "dårlige" partiet og har ikke hatt noe problemer med den :) Dra tilbake der du kjøpt den og ta med kvitteringen så ordner de det nok :)

AnonymBruker
Skrevet

Har Eclipse selv, og måtte få ny to ganger på grunn av samme problemet, siste gang jeg fikk ny hadde de snakket med leverandøren og fått bekreftet at det var ett parti som hadde en produksjonsfeil, så jeg fikk en som var produsert etter dette "dårlige" partiet og har ikke hatt noe problemer med den :) Dra tilbake der du kjøpt den og ta med kvitteringen så ordner de det nok :)

Da gjør jeg det. Tusen takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering: Etter litt om og men hos frisøren fikk jeg utdelt en ny. De sa først at jeg måtte kontakte leverandøren, men det gikk jeg ikke med på. :) De er ansvarlige som selgere. Sånn til info for evt. andre som får dette problemet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig av frisøren å påstå at du må kontakte leverandøren. De skal ta inn tanga! Spesielt om det var der du kjøpte den :) Men flott at du fikk ordnet det da :)

Vi selger de der jeg jobber, og det har vært llitt tull med de...

Anonymous poster hash: 44386...4b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...