Gjest Poirot Skrevet 30. august 2004 #21 Skrevet 30. august 2004 Ikke så pent når støvletter står ut to cm fra leggen. Er det egentlig noen som passer støvletter perfekt? Om de står ut fra leggen, så kan man ihverrtfall velge om man vil bruke de eller ei. Det kan ikke jeg.
Lala Skrevet 30. august 2004 #22 Skrevet 30. august 2004 Joda man har jo valget, men nå er jo ikke det ene alternativet (å gå med de), så veldig attraktivt akkurat.
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2004 #23 Skrevet 30. august 2004 Om de står ut fra leggen, så kan man ihverrtfall velge om man vil bruke de eller ei. Det kan ikke jeg. :-? Nåja, det ser jo ikke videre bra ut da. Gabor har støvletter med forskjellig vidde i skaftet. Ikke alltid de tar inn alle de forskjellige, men det kan jo variere litt fra butikk til butikk. Jeg bruker 40/41 i støvletter og da blir det meste for vidt. Gabor passet perfekt.
Gjest 1111 Skrevet 30. august 2004 #24 Skrevet 30. august 2004 Akkurat. kjøpte et par støvletter for et par dager siden, impulskjøp. de passer ikke rundt leggen og jeg gikk til en skomaker i håp om at han kunne gjøre noe med dem. men han skulle ha dobbelt så mye som skoene kostet for jobben :o , pluss at han ikke kunne garantere at han ødela dem. i trass går jeg med dem likevel, selv om de er for vide!
Gjest Poirot Skrevet 30. august 2004 #25 Skrevet 30. august 2004 :-? Nåja, det ser jo ikke videre bra ut da. . Som sagt: man kan ihvertfall velge om man vil bruke dem eller ei. Ser jo mange som bruker det, de hadde vel ikke gått med det om de syntes det så helt for jævlig ut. Slike som meg klarer seg jo uten støvletter, da kunne jo de med slike tynne legger også klart seg uten, om de syntes det så grusomt ut.
Amarone Skrevet 30. august 2004 #26 Skrevet 30. august 2004 Leggene mine ser ikke tykke ut, og de har en vidde på 33-34 cm (aldri funnet på å måle leggene før...). Allikevel har jeg vanskeligheter med å finne støvletter! Tror det er skoprodusentene som er gale...
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #27 Skrevet 30. august 2004 41 cm rundt leggen, og størrelse 39 i sko. Og jeg VIL ha høye, brune støveletter i år.
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #28 Skrevet 30. august 2004 Og takk forresten for at dere gadd å måle! Skal bestille fra www.duoofbath.com nå, så da ordner det seg! Oh! My! God! Jeg har bodd i Bath, og brukte å kikke innom Duo-butikken i Milsom Street, men ante ikke at de var spesialister på tjukke legger! For en ironi om jeg nå ender opp med å bestille støvletter fra dem.
Suzy Skrevet 31. august 2004 #29 Skrevet 31. august 2004 38 cm og størrelse 40 (og av og til 41) i støvletter. Har av og til problemer, men finner stort sett noe.
CecilieB Skrevet 31. august 2004 #30 Skrevet 31. august 2004 Jeg har 38 rundt og 40 i str. Har aldri hatt problemer med å finne høye støvletter som passer. Ikke har jeg med stretch heller. Jeg går kun på DinSko og Skoringen.
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 31. august 2004 #31 Skrevet 31. august 2004 Jeg har 38 rundt og 40 i str. Har aldri hatt problemer med å finne høye støvletter som passer. Ikke har jeg med stretch heller. Jeg går kun på DinSko og Skoringen. Men jeg er ti cm. tykkere rundt leggen enn deg, da. Og samme skostr., så da skjønner du nok problemet!
CecilieB Skrevet 31. august 2004 #32 Skrevet 31. august 2004 Jeg skjønner ditt problem, men mange av de andre som har svart er ikke noe større enn meg og da skjønner jeg ikke at de ikke finner noen som passer.
Gjest Myumi Skrevet 31. august 2004 #33 Skrevet 31. august 2004 Pga. mange år med turning har jeg høye vrister så det å finne støvletter er ikke akkurat noen søndagstur for meg heller. Rundt leggen måler jeg 37 cm.
aline Skrevet 31. august 2004 #34 Skrevet 31. august 2004 jeg måler 40 cm rundt leggen og bruker str 37 OG har høy vrist, finner sjeldent høye støvletter som passer så lenge de ikke enten har stretsj eller snøring helt opp, men så liker jeg snøring da, så det ordnet seg både i fjor og i år.
Loolaa Skrevet 31. august 2004 #35 Skrevet 31. august 2004 jeg måler 40 cm rundt leggen og bruker str 37 OG har høy vrist' date=' finner sjeldent høye støvletter som passer så lenge de ikke enten har stretsj eller snøring helt opp, men så liker jeg snøring da, så det ordnet seg både i fjor og i år. [/quote'] Har også problem med høy vrist og for store legger. Hvor fant du støvletter med snøring?
aline Skrevet 31. august 2004 #36 Skrevet 31. august 2004 i fjor kjøpte jeg høye boxerstøvler med snøring og i år suplerte jeg fjorårets med ett par lavere boxestøvletter med snøring. Men så er den typen sko helt meg da, ellers hadde jeg slitt! i fjor på Din sko, årets på Skoringen (vagabond)
Loolaa Skrevet 31. august 2004 #37 Skrevet 31. august 2004 Ah, skjønner. Min stil er så høye og tynne hæler som mulig, og da er det vanskelig å finne støvletter som passer.
aline Skrevet 31. august 2004 #38 Skrevet 31. august 2004 ja det kan jeg tro på, det passer ikke meg så jeg vet ikke om noen som har det. Men ser jeg noen så skal jeg si ifra!!
Gjest Morild Skrevet 31. august 2004 #39 Skrevet 31. august 2004 Jeg måler 35 cm rundt leggen, har faktisk problemer med å finne støvletter noen ganger.
Loolaa Skrevet 31. august 2004 #40 Skrevet 31. august 2004 ja det kan jeg tro på, det passer ikke meg så jeg vet ikke om noen som har det. Men ser jeg noen så skal jeg si ifra!! Takk! Har et par flotte med snøring, men de er i svart lakk kjøpt i erotisk butikk. Ikke tingen å troppe opp med når det ikke er full fest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå