AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Hei. Er det noen gutter her som shaver kroppen sin? Jeg har tenkt veldig mye til å prøve meg med det. Men det som er problemet feks hvis det er ca 3 milimeter med hår på magen. Men etter par dager/uker vil håret på magen være lengre enn det jeg hadde fra før? Er det slikt at da kommer det til å være 9 milimeter med hår etter par dager/uker? For meg er det stort problem siden jeg ikke vet mye om det. Om det blir lengre hår eller om det blir som før jeg hadde feks 3 milimeter. Jeg ønsker egentlig ikke å ha hår på kroppen, jeg vet at det er jeg som bestemmer. Hvem er det som ønsker å ha /1 cm feks) busk med hår etter shaving på magen. takker og bukker Anonymous poster hash: 4ce0e...175
Yzma Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Det tror jeg er en myte, jeg har shavet og shavet og håret er ikke blitt noe lengre. MEN, jeg ville ikke shavet magen, du burde vokse magen. Veet har gode ferdige hårfjerningsstrips du som er litt noob innenfor voksing kan bruke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå