Charlotte* Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Til deg som startet prøvingen rett etter pilleslutt. Når regnet du din første prøveperiode? Regner du PP1 som "syklus" etter bortfallsblødning etter pilleslutt? Eller regner du PP1 som etter første mensen etter dette? Rotet formulert, men håper dere forstår prinsippet
Gjest Sleeve Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Sluttet på pillen i starten av april ca, og fikk første menstruasjon kvelden da jeg sluttet. Da var allerede mensen forsinket ei uke, men har siden den gang vært stabil med syklus på 27 dager. Vi starter prøvingen i juni, selv om vi er litt prøver nå i mai også Så jeg har hatt 2 menstruasjoner før prøvinga
Sjela Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Jeg sier at min PP1 var mellom bortfallsblødning og første mens. Noen velger å kalle denne PP0. Så lenge du har eggløsning og har prøvd rundt tidsrommet for EL så teller det som en PP 1
Charlotte* Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2015 Takk for svar. Slutter på p-pillen imorgen (slutten av brettet), så da blir det første prøveperiode mest sannsynlig! Vi har ingen hastverk, men blir vi gravid med en gang så er det ok - veldig spent :-)
Sjela Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Takk for svar. Slutter på p-pillen imorgen (slutten av brettet), så da blir det første prøveperiode mest sannsynlig! Vi har ingen hastverk, men blir vi gravid med en gang så er det ok - veldig spent :-) Lykke til med prøvingen
Gjest Sleeve Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Takk for svar. Slutter på p-pillen imorgen (slutten av brettet), så da blir det første prøveperiode mest sannsynlig! Vi har ingen hastverk, men blir vi gravid med en gang så er det ok - veldig spent :-) Fint at dere ikke stresser Blir straks litt hyggeligere når man ikke alltid går å tenker over at man faktisk prøver. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå