AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Lurer litt på hva dere gjør de timene etter at barn er lagt roen senker seg litt i huset? Jeg og mannen sliter innmari med å gjøre stort annet enn å glane i tven fordi vi rett og slett er for slitene. Anonymous poster hash: 18016...348
Belima Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Dere høres ut som datteren min og mannen hennes. De er så trøtte at de ikke orker å se på TV heller. Det er det samme for de aller fleste av vennene deres også. Det er jobb nok å følge opp unger med skole og fritidsaktiviteter i en periode i ungenes liv. Hvis det er noen trøst, så blir det bedre etter hvert som de vokser opp. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Dere høres ut som datteren min og mannen hennes. De er så trøtte at de ikke orker å se på TV heller. Det er det samme for de aller fleste av vennene deres også. Det er jobb nok å følge opp unger med skole og fritidsaktiviteter i en periode i ungenes liv. Hvis det er noen trøst, så blir det bedre etter hvert som de vokser opp. En absolutt trøst. Samtidig litt trist at man ikke klarer annet enn å titte inn i veggen når man endelig har litt tid sammen. TS Anonymous poster hash: 18016...348
Jade Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Hva med å bare legge seg tidlig og få litt overskudd en periode. Kanskje dere har noen hobbyer dere ikke har prioritert de siste årene?
Vindmølle Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 To til tre av kveldene i ukedagene skal en eller begge på trening. Utover det rydder vi, finner frem klær osv til neste dag mm. Leser litt, surfer og ser litt på tv. Vi så egentlig mye mer tv før vi fikk barn. Nå følger vi med på et par serier, men utover det er det lite tv. Jeg strikket litt og han putler på med sitt. I vinter var vi flink til å sette oss ved peisen i steden for i sofaen, da prater vi og hygger oss. I perioder spiller vi spill, noe vi begge synes er gøy. Nå for tiden må jeg innrømme at litt for mange kvelder ender opp med at vi ligger i hver vår ende av sofaen med hver vår iPad.
Tanuki Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Vi ser paa film, eller serier, evt gjor hver vaar ting, lager litt mat og koser oss, drikker litt vin og bare prater, lytter til litt musikk,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå