AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Jeg har bestemt meg for å reise en tur til syden med sønnen min på snart fem år. Men klarer ikke å bestemme meg for om vi skal velge noe av det billigste jeg finner, type 4000 for oss begge inkludert fly, hotell og frokost. Eller om jeg skal velge et skikkelig badeland-hotell med sklier, barneklubb, svømmeskole, all inclusive og mye mer. Har funnet et veldig godt alternativ, pegasos royal i Tyrkia. Det koster ca 12 000. Hva ville dere valgt? Med det første alternativet så har vi mye mer penger til å bruke på utflukter og annen mat. Går jeg for det siste trenger vi nok ikke å gjøre annet enn å være ved hotellet, og han kommer til å kose seg utrolig mye! Møter sikkert noen andre barn han kan leke med. Og jeg syns svømmeskolen høres fin ut. Det er også greit å ha mat lett tilgjengelig, og å kunne tusle opp på rommet for å ta noen pauser fra badingen. Men 12 000 er endel penger, mye mer enn jeg egentlig hadde tenkt. Skulle jo bare hoppe på en billig tur, og så ble det dyrere og dyrere Det er ikke hovedferien vår. Men vi har forsåvidt penger til det. Tar gjerne imot noen innspill :) kanskje tips til andre fine reisemål og hoteller. Eller erfaring med pegasos royal. Anonymous poster hash: a3c7a...56e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Jeg har bestemt meg for å reise en tur til syden med sønnen min på snart fem år. Men klarer ikke å bestemme meg for om vi skal velge noe av det billigste jeg finner, type 4000 for oss begge inkludert fly, hotell og frokost. Eller om jeg skal velge et skikkelig badeland-hotell med sklier, barneklubb, svømmeskole, all inclusive og mye mer. Har funnet et veldig godt alternativ, pegasos royal i Tyrkia. Det koster ca 12 000. Hva ville dere valgt? Med det første alternativet så har vi mye mer penger til å bruke på utflukter og annen mat. Går jeg for det siste trenger vi nok ikke å gjøre annet enn å være ved hotellet, og han kommer til å kose seg utrolig mye! Møter sikkert noen andre barn han kan leke med. Og jeg syns svømmeskolen høres fin ut. Det er også greit å ha mat lett tilgjengelig, og å kunne tusle opp på rommet for å ta noen pauser fra badingen. Men 12 000 er endel penger, mye mer enn jeg egentlig hadde tenkt. Skulle jo bare hoppe på en billig tur, og så ble det dyrere og dyrere Det er ikke hovedferien vår. Men vi har forsåvidt penger til det. Tar gjerne imot noen innspill :) kanskje tips til andre fine reisemål og hoteller. Eller erfaring med pegasos royal. Anonymous poster hash: a3c7a...56e Jeg hadde definitivt valgt det dyreste. Har prøvd begge deler alene med barn Anonymous poster hash: 19795...1b8
Cinzia Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Hm...tror jeg hadde gått for det dyreste alternativet. Er muligens begrenset for mange utflukter dere kommer til å dra på, eller hvor mye glede gutten har av gå ut på ulike restauranter...men du kjenner ho din gutt best. Vi var på all inklusive med vår 4,5 åring og det var helt topp! Hun var strålende fornøyd med å forsyne seg med is, spise det hun ville fra buffetene og ellers bade og kose seg. Hadde nok aldri valgt dette uten barn, men det er noe med at det er lett å kose seg for oss voksne også når barna har det bra. Så får de fine restaurantene og spennende utfluktene komme etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 TS Han er definitivt ingen unge som har tålmodighet med å dra på utflukter/shopping som er spennende for meg Men det er liksom litt synd å ikke få sett så veldig mye. Det blir første gangen i Tyrkia for meg. Men nå tar vi en tur hovedsakelig for å bade og leke, og få kvalitetstid sammen og det vil vi absolutt få på Pegasos Royal. Har aldri sett et så flott hotell for barn! Anonymous poster hash: a3c7a...56e
Ulrikke Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Hadde uten tvil valgt det dyreste, "safe" her.... Jeg har hatt mange "hoppe på-"turer som voksen med andre voksne, og det har vært helt supert. Med barn har vi alltid reist "møblert", og også all inclusive.... Ikke spennende, men ungene har en fin ferie, og da har de voksne det fint også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå