Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #21 Skrevet 30. august 2004 Kombiskap med en og og enhalv skuff i frysedelen. Der har vi for tiden 2 1/2 brød wontonomslag vårrullomslag halv sjokoladeskuffkake 1 kg ørretfilèt i posjonspakker pistasjis(som kan inneholde spor av nøtter ) frosne erter ( noe som ikke er rart siden de er i frysen...)
Ronja Skrevet 31. august 2004 #22 Skrevet 31. august 2004 Har kombiskap og der finnes alltid: Kjøttdeig Rundstykker Hvitløksbaguetter Karbonader Grønnsaksblanding Reker Kyllingfilet Pizza Pitabrød
ivanka Skrevet 31. august 2004 #23 Skrevet 31. august 2004 har en diger fryseboks i kjelleren, der ligger det noen fisk, som skulle vært kastet for flere år siden, og noe frosne urte-krydder-greier etterlatt av ho som leide huset før. på kjøkkenet har jeg kombiskap. der finnes: brød (skåret i skiver før jeg fryser det ned) bjørnebær i absurde mengder (hvorfor?) kafferester (i tilfelle jeg går tom) gressløk (hjemmegrodd, klipper og fryser ned om høsten) isbiter en pakke med entrecote
koldbruna Skrevet 1. september 2004 #24 Skrevet 1. september 2004 Har Stor Fryseboks. I den finnes *svenske kjøttboller *kjøttdeig *Fiskekaker *Ørret *Grønnsaksblanding *Brød *Pålegg *Fiskepinner *Hamburgere *Karbonader *steik *kotletter *kylingbiter *røkt kjøtt pølse *Falukorv Det er sikkert mer også. Koldbruna
ringblomst Skrevet 1. september 2004 #25 Skrevet 1. september 2004 Vi har veldig liten fryser (kombiskap), men vi pleier å ha noe frossenpizza, kyllingfilet og iskrem liggende til en hver tid. Akkurat nå har vi også selvlagde pizza-bunner, vårruller, pommes frites, kjøttkaker og ispinner, som jeg kommer på.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. september 2004 #26 Skrevet 3. september 2004 Har en stor "gulvfryser" hvor vi har: kjøttdeig brød grandiosa ripsbær,blåbær multe jordbærsyltetøy kyllingfilet is isbiter pølser rundstykker erter karbonader koteletter fiskepinner krabbe-skjell crab-sticks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå