AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Hei! Har man på seg bare undertøy? -hilsen ei som jobber første dagen på sykehus i morgen Anonymous poster hash: 187b7...d98
Mamalama Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Undertøy. Noen har trøye under, jeg synes det blir for varmt under uniformen med det.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Foretrekker å ha singlet under i tillegg. Om man sitter på huk foran en pasient for å hjelpe de med buksene, sko eller hva enn er det ikke vanskelig å se hva som er under uniformen, selv om den er rett str. Om man ikke jobber med pasienter på den måten er det sikkert ikke nødvendig om man ikke føler for det selv. Anonymous poster hash: d34fd...132
peppermyntete Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Når jeg jobbet på sykehjem hadde jeg enten bare undertøy under eller en singlet i tillegg. Avhengig av hva slags pasienter man jobber med er det fort gjort at overdelen revner og da er det best med singlet under synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har kun undertøy, av og til en tynn ullsinglet på nattevakt. Bruker ikke det dyrest og peneste jeg har, da jeg mer enn en gang har opplevd å kaste undertøyet etter søl på uniformen (oppkast, blod). Har også alltid ett ekstra skift med bh, truse og sokker som ligger i skapet i tilfelle behov. Avhenger nok en del av hvor du skal jobbe og pasientgruppe. Det er ikke lov med klær som stikker utenfor uniformen, f.eks for lange ermer, pga smittevernhensyn. Anonymous poster hash: 34ad9...e7e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #7 Skrevet 19. mai 2015 Undertøy, jeg bruker som oftest boxer/hipster og en litt dekkende BH, da jeg skifter i fellesgarderobe. Eventuelt en stram singlet under, men som oftest er det varmt på sykehuset (vårt i hvert fall), så det er mest komfortabelt å ha lite klær under. Viktigste er gode sko/sandaler som ikke er for varme. Anonymous poster hash: c2028...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå