AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 leste i en tråd type "tørr du gå alene i skogen" at det finnes produkter på xxl som spray osv til beskyttelse ute... Noen som har dette/produkt navn? Sitter inne på xxl nå, men er litt vanskelig Anonymous poster hash: 7e8e1...f7a
Fraggzy Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Dersom du velger å gå til innkjøp av forsvarsspray bør du sette deg godt inn i hvordan denne brukes korrekt og ikke bruke den i feile/inbilte situasjoner som kunne vært løst på annen måte.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Dersom du velger å gå til innkjøp av forsvarsspray bør du sette deg godt inn i hvordan denne brukes korrekt og ikke bruke den i feile/inbilte situasjoner som kunne vært løst på annen måte. Jada! Er ikke Heeelt innbilsk. Det var ei jente som ble voldtatt i skogen her, så greit å ha en trygghet Vet du om man går kjøpt dette på xxl?Anonymous poster hash: a0eba...561
Fraggzy Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Tviler ærlig talt på at du får det på XXL, men det er jo ikke umulig. Trolig må du finne en litt mer spesialisert foretning for slike varer, anbefaler å søke på google etter det. For å være helt ærlig er jeg ikke særlig fan av at hvermansen kan kjøpe og bruke slike produkter (ofte svært vanskelig å ta noen som bruker det ulovlig), bedre med en god overfallsalarm.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Ja, for en overfallsalarm funker sikkert fett langt uti skauen.........Anonymous poster hash: fdd30...d27
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Ja, for en overfallsalarm funker sikkert fett langt uti skauen.........Anonymous poster hash: fdd30...d27 Takk!Anonymous poster hash: a0eba...561
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Ja, for en overfallsalarm funker sikkert fett langt uti skauen.........Anonymous poster hash: fdd30...d27 Takk! TS Anonymous poster hash: a0eba...561
sajk Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Clas ohlson har en sånn spray. http://m.clasohlson.com/no/Lady-Guard-forsvarsspray/Pr346991000 Har ikke Prövd den Selv.
Gjest Coolaid Skrevet 25. mai 2015 #9 Skrevet 25. mai 2015 Jada! Er ikke Heeelt innbilsk. Det var ei jente som ble voldtatt i skogen her, så greit å ha en trygghet Vet du om man går kjøpt dette på xxl?Anonymous poster hash: a0eba...561 Du kjøper ikke trygghet, du lager trygghet hos deg selv. Sprayen kan være grei å ha som et supplement.
Gjest Godjente Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 Jada! Er ikke Heeelt innbilsk. Det var ei jente som ble voldtatt i skogen her, så greit å ha en trygghet Vet du om man går kjøpt dette på xxl?Anonymous poster hash: a0eba...561 Ja, du får kjøpt forsvarspray og høy sirene på XXL for å forsvare deg med De har det her jeg bor
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #11 Skrevet 25. mai 2015 Ja, du får kjøpt forsvarspray og høy sirene på XXL for å forsvare deg med De har det her jeg bor Det var det jeg håpet på! Du vet vel ikke i hvilken kategori i butikken det ligger under? Er litt flaut å spørre Anonymous poster hash: a0eba...561
Gjest Godjente Skrevet 25. mai 2015 #12 Skrevet 25. mai 2015 Det var det jeg håpet på! Du vet vel ikke i hvilken kategori i butikken det ligger under? Er litt flaut å spørre Anonymous poster hash: a0eba...561 Var med engang nesten når jeg kom inn. Hang ved siden av bagene og sekkene i en hylle ved siden av Var sånn nøkkelring med sirene . Husker ikke hvilken kategori de hang ved
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå