Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #1 Skrevet 29. august 2004 jeg bor i et leilighetskompleks som er nokså lytt. Det er ikke så rent sjelden at man kan høre hva andre foretar seg - særlig når det gjelder seksuelle aktiviteter. er det noen andre som har vært ut for noe lignende
kjellebassen Skrevet 29. august 2004 #2 Skrevet 29. august 2004 Har vel ingenting å si...Bare koselig det å høre at naboen har det bra
Gjest Grusomt Skrevet 29. august 2004 #3 Skrevet 29. august 2004 Du har min sympati, noe slikt er grusomt! Det er utrolig hvordan enkelte mennesker ikke har noen hemninger på sex-livet sitt i slike skjøre bygninger med (tydeligvis) dårlig isolerte vegger. Folk bør tenke på det når de flytter til ny bolig: er veggene bra nok isolerte? Det ender ofte med at en som irritert nabo ikke får gjort det arbeidet en skal og går konstant med ørepropper..ikke spesielt hyggelig når en bor for seg selv i sin egen leilighet. Det å høre på at andre har seg er ikke spesielt hyggelig annet enn for de 2 (eller 100, i disse gruppesextider) det gjelder.
Gjest GreenSky Skrevet 29. august 2004 #5 Skrevet 29. august 2004 er det noen andre som har vært ut for noe lignende Jepp!
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #6 Skrevet 29. august 2004 Du har min sympati, noe slikt er grusomt! Det er utrolig hvordan enkelte mennesker ikke har noen hemninger på sex-livet sitt i slike skjøre bygninger med (tydeligvis) dårlig isolerte vegger. Folk bør tenke på det når de flytter til ny bolig: er veggene bra nok isolerte? Det ender ofte med at en som irritert nabo ikke får gjort det arbeidet en skal og går konstant med ørepropper..ikke spesielt hyggelig når en bor for seg selv i sin egen leilighet. Det å høre på at andre har seg er ikke spesielt hyggelig annet enn for de 2 (eller 100, i disse gruppesextider) det gjelder. Skal man ha hemninger i sex-livet pga bygningsmassen? jøss, hvordan vil det livet bli etter to år.? Man hører det man vil høre. Sett tv på, radio på. gør noe, men det er vel for spennende? innlegget ditt virker som det kommer fra en gammal prippen jomfru. Unnskyld. :-? Noen må bare bo der det er lytt også. Ikke f...om jeg skal ha et amputert sexliv av den grunn.
Gjest Fighter Skrevet 29. august 2004 #7 Skrevet 29. august 2004 En jeg kjenner sa en gang at om sexen ikke hørtes i naborommet var det dårlig sex.
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #8 Skrevet 30. august 2004 En jeg kjenner sa en gang at om sexen ikke hørtes i naborommet var det dårlig sex. Jeg trodde det var "nabolaget"...
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #9 Skrevet 30. august 2004 Jøss, skal man ikke få ha sex som man vil heller nå? Noen er faktisk ikke klar over at dem bråker når dem har sex. Og tro meg, puta smaker ikke godt den heller, legger en demper på det hele.. Skal man lissom spørre megler på visningen om det er mulig å ha høylydt sex uten å risikere at noen hører deg? Hmmm...lurer på om jeg skal ringe meglere og be dem ta med det som et punkt i prospektene.. Forresten....hva med å sette på musikk så hører du noe annet????
Gjest Hillary.. Skrevet 30. august 2004 #10 Skrevet 30. august 2004 Skal man lissom spørre megler på visningen om det er mulig å ha høylydt sex uten å risikere at noen hører deg? Hmmm...lurer på om jeg skal ringe meglere og be dem ta med det som et punkt i prospektene.. Ja, og så kan man spørre nåværende eier av leiligheten hvordan det har vært sexlivet samt ringe på hos naboene og spørre...!
Linselus Skrevet 30. august 2004 #11 Skrevet 30. august 2004 Ja, og så kan man spørre nåværende eier av leiligheten hvordan det har vært sexlivet samt ringe på hos naboene og spørre...! Ja, da har jeg de viktigste spørsmålene klare før jeg skal på visning
Gjest Revenka Skrevet 30. august 2004 #12 Skrevet 30. august 2004 Der jeg bodde det første året som student var det så lytt at jeg på soverommet hørte når de under skrudde av pcen (windows lyd) og på stua hørte vi naboen ved siden av trekke i dorullen (den var montert på andre siden av veggen for sofaen vår). Ganske lytt. Vet vi bråka litt selv men fikk ikke noen klager. Det er jo ganske pinlig å klage på sengelyder
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #13 Skrevet 30. august 2004 Det er faktisk mulig å klage på sexlydene. Da jeg bodde på Majorstua la jeg et langt A4 brev i postkassen til paret som alltid hadde seg så det sang. Der skrev jeg at jeg ikke fikk sovet på grunn av skrikene og hylene og at ørepropper ikke hjalp. Jeg nevnte også at de små barna ble sjenert og lurte på hvem som ble mishandlet. Så skrev jeg at det hadde vært flott om det sex-elskende paret kanskje kunne stønne og skrike litt lavere når de skulle ha seg fremover. Jeg underetgnet med "irritert nabo"....torde ikke skrive navnet mitt. Etter brevet hørte jeg ikke noe på lang tid, men etter noen uker var alt som før igjen! :evil:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå