AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Har en venn som holder på litt med stoff, han selger ikke eller noe men han bruker ganske hyppig periodevis, og jeg vet han har vært i politiets søkelys pga det. Han har sendt en del meldinger til meg på fb og på mobil om dette, både for å ha noen å snakke med når han var ruset og ellers når han var edru. Jeg driver ikke med sånt selv, men han er ganske isolert og har mistet de fleste vennene sine på grunn av det han driver med, så jeg tror han føler at jeg er den eneste han kan prate med om sånt, og jeg har ikke noe i mot at han gjør det heller, jeg er egentlig bare glad for at han føler seg trygg nok til å åpne seg for meg. Så med tanke på at han har vært involvert med politiet tidligere, kan det være at de overvåker meldingene hans? Gjør de sånt generelt? Har ikke tenkt så mye over det før, men jeg leste en kommentar i dag hvor noen nevnte at de kunne ta "stikkprøver" og ellers sjekke folks private meldinger om de hadde mistanke om noe. Er det sant? Anonymous poster hash: e3328...14a
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Dette lurer jeg også veldig på!!! Ikke mye privatliv isåfall Anonymous poster hash: 7fde1...c1f
XuL Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Nei. Politiet overvåker ikke personlige meldinger på facebook eller mobil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå