Gjest TomKrus Skrevet 31. august 2004 #21 Del Skrevet 31. august 2004 Tom! Dette vil pastoren svare også. Jepp. Kjekt å være en profet/helbreder/whateva i så måte. Skjer det ikke noe så har Gud en mening med det. Skjer det noe, så er også det Guds mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #22 Del Skrevet 31. august 2004 Tom Du heter ike Tom i virkeligheten også? Kjenner en Tom og han har samme svarene som deg på ALT. Ikke ulik han på bildet heller. Noen trekk1 :-? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 31. august 2004 #23 Del Skrevet 31. august 2004 Ro ro til fiskeskjær.... http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/08/31/407064.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest OL kongen Skrevet 31. august 2004 #24 Del Skrevet 31. august 2004 Ro ro til fiskeskjær.... http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/08/31/407064.html akkurat som jeg tenkte. Nå går han i dag ut å hevder at bønnene deres stoppet OL-terror. Dagbladet.no): Pastor i Oslokirken Jan-Aage Torp skapte sjokkbølger i Kristen-Norge da han advarte mot et blodbad under OL i Aten. Pastoren hadde fått en profetisk åpenbaring om at noe fryktelig skulle skje. Det gjorde det som kjent ikke. - Hva sier du nå, Torp? - Jeg sier det samme som jeg har sagt hele tiden. Jeg gikk ut med dette for å mobilisere kristne til bønn, og jeg er takknemlig for at det ikke ble noe av blodbadet, sier han til Dagbladet.no. Ba for og mot OL Torp arrangerte bønnegrupper for å stoppe arrangementet i Hellas. Han mener det er en stor demonisk makt bak de olympiske lekene, og at det i bunn og grunn er en hyllest til de gamle greske gudene. påenget her er at Torp ikke snakket noe om at OL ville bli utsatt for terror i det radiointervjuet han medvirket i juni. Hansa kun at OL ikke vil bli noe av. Utspillet om at OL ville bli rammet av terror kom først i august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå