AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Jeg og venninnen min snakket om søskenbarnet hennes på 4 år som hadde en sykdom som gjor han veldig tynn. Han var omtrent lik høyde og vekt som meg da jeg var 4. Jeg var ca. 105 cm og veide 15,2 kg. Er det veldig lite? Hun syns det, men jeg kan ikke huske å ha vært tynn liksom. Hva syns dere?Anonymous poster hash: 5ffd9...b64
A.s Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 (endret) . Beklager , feilpost! Endret 18. mai 2015 av A.s
Silfen Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Er man akkurat fire, med den vekten og høyden, så er man på nederste percentilen for vekt, men i midten for høyde, så da sier det seg jo selv at man er ganske tynn.
Teriyaki Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 (endret) Min sønn er 3,5 år, 105 cm og 17 kg. Han ser tynn ut. Ser ribbein og ryggrad på han. Ikke ett gram for mye for å si det sånn. Dersom han hadde vært 1800 g lettere så hadde han sett direkte mager ut. Men kropper er jo forskjellige, så er vel ingen fasit på at man må se tynn og mager ut selv om man er det ifølge skjemaet. Endret 18. mai 2015 av Teriyaki
Gjest Belle âme Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Eg var 1 cm høgare enn deg og veide 15 kg akkurat da eg var 4. Alle bein stakk ut og eg husker at både mormor og besta spurte:"Får du ikkje mat heime, du?" Halvt fordi eg var sylande tynn og halvt fordi eg åt som ein hest. Kunne ete 6 skiver med pålegg, halve lasagneforma osv. Barndommen altså, faen så eg savner den ❤️
angara Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Min datter ble nettopp 5, er 120 cm høy og veier nøyaktig 20 kg. Tror hun regnes for å være høy og tynn. På fireårsdagen var hun 108 cm og veide 15 kg. Da var hun under kreftbehandling og hadde fått i seg svært lite mat de siste månedene. Ser på bilder tatt da at hun var veldig tynn. Tror nok du må ha vært tynn, TS, som liten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå