AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 vel vel.. Han jeg dater er av typen som kan si "Jeg skrev til deg sist, så ventet på at du skulle skrive" > Han tenker at det skal være likt! Veldig slitsomt synes jeg, jeg er absolutt ikke slik. Kan godt skrive til han selvom jeg var den som skrev "natta" sist. Er ikke sånn bokstavelig såklart, men veldig likt. Vi har kjempegod kontakt en uke..så blir det stille. Jeg gir litt opp, fordi jeg føler at det alltid er meg som må sende han meldinger. Har tatt det opp med han, han sier at det blir han kjempeglad for, og at det gjør dagen hans.. Men han gjør liksom ikke det samme tilbake? Jeg tror han er litt usikker på seg selv, er ganske sikker på at han vil fortsette med meg, men at han er så redd for å være litt på? Jeg synes som sagt dette er veldig slitsomt.... Tanker? Anonymous poster hash: e9eaf...c13
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Slitsomt..? Du bryr deg jo ikke om sånt sier du? Snakk om å få i pose og sekk. Og enten betyr det noe for deg, på samme måte som det gjør for han kanskje, eller så gjør det ikke. Anonymous poster hash: 03d37...fd9 1
Sandie Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Tenker ikke nødvendigvis at han er en player ut i fra det du skriver,men heller en person som kanskje er selvsentrert og/eller trenger mye bekreftelse.Det kan bli slitsomt å forholde seg til i lengden. 1
pompdelux Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Og her kommer dette uendelige spillet frem igjen. Hvis du vil sende melding, send en melding da.. Vil du ikke, så la være. Jeg har datet en fyr i noen uker nå, og jeg sendte ham melding når jeg ville.. og det samme gjorde han. Ingenting ble målt eller veid, for kontakten var jo udelt hyggelig?! Jeg gir blanke i om JEG sendte melding sist, har jeg lyst til å si noe så gjør jeg det. Blir det feil for ham, så er det sikkert ikke ment å vare tenker jeg.. for jeg er jo tross alt meg, og min personlighet er i grunn en stor del av det hele. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Tenker ikke nødvendigvis at han er en player ut i fra det du skriver,men heller en person som kanskje er selvsentrert og/eller trenger mye bekreftelse.Det kan bli slitsomt å forholde seg til i lengden. Ja,jeg tror desverre han er den typen. Er akkurat sånn jeg føler det, at det er slitsomt I lengden fordi jeg ikke er sånn. Anonymous poster hash: e9eaf...c13
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Og her kommer dette uendelige spillet frem igjen. Hvis du vil sende melding, send en melding da.. Vil du ikke, så la være. Jeg har datet en fyr i noen uker nå, og jeg sendte ham melding når jeg ville.. og det samme gjorde han. Ingenting ble målt eller veid, for kontakten var jo udelt hyggelig?! Jeg gir blanke i om JEG sendte melding sist, har jeg lyst til å si noe så gjør jeg det. Blir det feil for ham, så er det sikkert ikke ment å vare tenker jeg.. for jeg er jo tross alt meg, og min personlighet er i grunn en stor del av det hele. Såklart gjør jeg det!! Er også noe jeg har gjort som jeg skrev. Men når det skal være slik hele tiden blir det jo litt slitsomt. Anonymous poster hash: e9eaf...c13
pompdelux Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Såklart gjør jeg det!! Er også noe jeg har gjort som jeg skrev. Men når det skal være slik hele tiden blir det jo litt slitsomt. Anonymous poster hash: e9eaf...c13 Men hvordan kan det være slitsomt? Mulig det er jeg som ikke skjønner helt.. Han sender vel melding til slutt vil jeg tro... ellers dør jo kontakten ut da?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 Men hvordan kan det være slitsomt? Mulig det er jeg som ikke skjønner helt.. Han sender vel melding til slutt vil jeg tro... ellers dør jo kontakten ut da? Med en gang jeg sender, svarer han jo tilbake og er skikkelig "kjæreste". Men er alltid jeg så må skrive..det kan gå en del dager..hører ikke noe fra han..så er jeg så må skrive. Det har ikke gjort meg noe tidligere, men om det skal være sånn alltid blir det slitsomt. Man får liksom aldri noen overraskelse selv. Litt kronglete forklart.. Anonymous poster hash: e9eaf...c13
pompdelux Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 ser den... Men kanskje han bare er en sånn type da, som ikke er den som sender meldinger.. Det er kanskje ikke det du bør måle det i heller. Håper du finner en god løsning for deg, jeg har ingen gode råd for jeg er lite fan av å basere dating/forhold på sms-sending.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #10 Skrevet 18. mai 2015 ser den... Men kanskje han bare er en sånn type da, som ikke er den som sender meldinger.. Det er kanskje ikke det du bør måle det i heller. Håper du finner en god løsning for deg, jeg har ingen gode råd for jeg er lite fan av å basere dating/forhold på sms-sending. Ja, takk for det! Håper det går seg med tiden.. Blir desverre sms-kontakt da vi bor I forskjellige landsdeler for øyeblikket så vi ses ikke så altfor ofte. Anonymous poster hash: e9eaf...c13
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #11 Skrevet 18. mai 2015 Høres ut som at dere er 16 år og begge er redde for å vise følelser og være åpne og ærlige. Voks opp. Selv kunne jeg aldri vært med en sånn mann som i det hele tatt tenkte og holdt styr på at "jeg sendte jo melding sist". Voksne sender hverandre meldinger når de føler for det. Anonymous poster hash: 0ba79...505
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #12 Skrevet 18. mai 2015 Høres ut som at dere er 16 år og begge er redde for å vise følelser og være åpne og ærlige. Voks opp. Selv kunne jeg aldri vært med en sånn mann som i det hele tatt tenkte og holdt styr på at "jeg sendte jo melding sist". Voksne sender hverandre meldinger når de føler for det. Anonymous poster hash: 0ba79...505 I alle dager? Nei? Tror nok ikke at du har lest ordentlig. Jeg er ikke redd, jeg skriver ofte til han, og det er absolutt ikke slik at jeg lever etter "jeg sendte jo melding sist". Det var jo hele poenget med innlegget mitt. At det kræsjer litt mellom oss to eller at det KAN kræsje i fremtiden på grunn av ting som dette. Du må lese en gang til om du skal kommentere. Anonymous poster hash: e9eaf...c13
snippet Skrevet 19. mai 2015 #13 Skrevet 19. mai 2015 Beklageligvis høres det ut som om han ikke er tiltrekkende interessert. Ingen grunn til å sette livet på hold pga han. Date videre, ikke skriv til han og se hva som skjer ....
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #14 Skrevet 19. mai 2015 Han burde vært kjempe telefon-og-internet-forelska i deg innen nå. Dump. Anonymous poster hash: 8a40c...dc9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #15 Skrevet 19. mai 2015 Kanskje det ikke var en nettvenn han var på utkikk etter? Du burde kanskje vurdere å lete etter en ny. Og hvis du er heldig, så finner du kanskje flere som vil være nettvenn med deg, samtidig?Anonymous poster hash: 03d37...fd9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #16 Skrevet 19. mai 2015 nettvenn? .. Vi bor på forskjellige steder midlertidig.. Er han som viser mest interesse hver gang vi treffes..vi prøver å treffes hver 2 uke. Blir desverre slik frem til ut juni, så er jo ikke verdens lengste periode. Jeg tror innerst inne han er interessert, og virkelig vil. Men at han er redd for å virke for "på". Jeg vet ikke hvordan jeg skal si det uten å høres ut som en selvopptatt fugl (haha), men jeg har følt at han kanskje har tenkt at jeg er for bra for han; utseendemessig, stabil/etablert ellers, vet hva jeg vil...reist mye..osv. Han er så annerledes når vi treffes, er mer når en av oss akkurat har reist og det går 1 uke, så blir kontakten tam. men han svarer som sagt med en gang jeg skriver melding og da er han veldig "på". Vi får se hvordan det blir når vi flytter til same by :-) Anonymous poster hash: e9eaf...c13
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #17 Skrevet 19. mai 2015 han høres umoden ut. Hvis du er umoden selv, eller trives med en gutt som er det, så er jo dette topp. Hvis ikke så er ikke dette noe å satse på. Han er den han er. Ikke din jobb å forandre han. Anonymous poster hash: 06806...dcd
StineN Skrevet 19. mai 2015 #18 Skrevet 19. mai 2015 Og her kommer dette uendelige spillet frem igjen. Hvis du vil sende melding, send en melding da.. Vil du ikke, så la være. Jeg har datet en fyr i noen uker nå, og jeg sendte ham melding når jeg ville.. og det samme gjorde han. Ingenting ble målt eller veid, for kontakten var jo udelt hyggelig?! Jeg gir blanke i om JEG sendte melding sist, har jeg lyst til å si noe så gjør jeg det. Blir det feil for ham, så er det sikkert ikke ment å vare tenker jeg.. for jeg er jo tross alt meg, og min personlighet er i grunn en stor del av det hele. Fullstendig enig med deg! Dette spillet er så utrolig dumt og idiotisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå