kjøttkaker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Anbefaler denne videoen om du er i mot feminisme, ikke vet hva ordet betyr, er for feminisme. Egentlig til alle Se hele! 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 tør*Anonymous poster hash: e5b3b...9e2 Anonymous poster hash: e5b3b...9e2
Neeli00 Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Hun er sympatisk og oppegående men jeg var ikke veldig imponert over denne talen. Det at hun er kjendis med et image å opprettholde krever at hun holder det litt 'safe' og ikke sier noe som pusher grensene, men skulle man virkelig tatt dette ved roten skulle man jo addressert de ulike grenene av feminisme og de områdene det har gått for langt eller blitt urimelig. Det er jo faktisk slik at voldsomme samfunnsendringer kommer med positive og negative sider, og et av problemene med feminister er at med en gang du plukker opp ETT negativt aspekt ved det hele får du slengt i fleisen ordbokdefinisjonen - "det handler om like rettigheter, er du imot det kanskje?". Jeg er ikke uenig i noe av det hun sier, men jeg synes heller ikke dette endrer så veldig mye.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Uavhengig av en liten gruppe "sanne feminister" er feminismen i dag kvinnekamp. Det er dere selv som kalle det for "likestillingskamp" som ødlegger for dere selv. Dette gjelder særlig i den 1. verden Anonymous poster hash: 2f912...998
Gjest Jean Valjean Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 (endret) Det er en grunn til at mange menn ikke har noe sansen for feminister Og den grunnen er feminazi Endret 18. mai 2015 av Jean Valjean
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå