AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Når barnehagen glemmer å gi ungen viktige medisiner i en uke før mor oppfatter det , hysjes det ned og dysses ned... Men når jeg én gang glemte skiftetøy, tillater de segå komme med en frekk bemerkning om det. Rart hvordan ting går én vei gittAnonymous poster hash: 9bdd4...3c1
sportsidiot Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Heisann, Er det noen i barnehagen til ditt barn som ikke har fått viktige medisiner på en uke? Da ville jeg vurdert å bytte.. Det er uansett viktig å huske på at barnehager(og ansatte ved de) opererer forskjellig! Ha en fin dag videre! //Sportsidiot
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Da vet du til senere at du bør spørre hver dag når h*n fikk medisiner, og gjerne også hvordan det gikk. Eventuelt også bytte barnehage. Det som du skriver i hovedinnlegget synes jeg for øvrig at du gjerne kan si i fra om på neste foreldremøte.
Gjest morhjertegod Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Om det er viktige medisiner, så burde det eksistere en sjekk liste. Som de ansatte skal underskrive, når medisiner er gitt. Dette for oversikt, så ikke under/over dosering skjer. Tror jeg ville skrevet en mail om dette til styrer, ville også spurt om dette ved henting fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå