Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

overskriften sier vel det hele.

tips til shampo og balsam for tørt og behandlet hår?

har sett på most rapair fra kms og har også sett på Keratherapy keratin infused moisture, er de her noe å anbefale eller noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tigi bed head. De røde flaskene(husker ikke hva de heter) men det gjør susen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Shu Uemura reddet håret mitt :) Dyrt, men for meg var det i hvert fall verdt det.

Anonymous poster hash: 57845...e27
AnonymBruker
Skrevet

Redken!! :)

Anonymous poster hash: 9dd9f...c89

Skrevet

Jeg er ikke TS, men har samme problemet.

Er det denne?

http://www.coverbrands.no/merker/tigi/urban-antidotes-resurrection-shampoo

Ja det er dem! Bare jeg har dem i sånne flasker. Men et tips: kjøp dem på europris eller rustad, da er dem MYE billigere enn på nettet! Kjøper mine der. De reparerer kjempe bra, jeg hadde et FORFERDELIG hår, så det trengte en skikkelig omgang med noe bra 😳 lukter jordebær også. :)

Skrevet

Ja det er dem! Bare jeg har dem i sånne flasker. Men et tips: kjøp dem på europris eller rustad, da er dem MYE billigere enn på nettet! Kjøper mine der. De reparerer kjempe bra, jeg hadde et FORFERDELIG hår, så det trengte en skikkelig omgang med noe bra 😳 lukter jordebær også. :)

De jeg har inneholder 700ml pr flaske og de er kjempe dyre på nett og frisør. Kjøp de heller på europris eller rusta i Sverige så sparer du mye penger :) Skrev mye av det samme men. Hehe 🙊

Gjest Honeyblossom
Skrevet

De jeg har inneholder 700ml pr flaske og de er kjempe dyre på nett og frisør. Kjøp de heller på europris eller rusta i Sverige så sparer du mye penger :) Skrev mye av det samme men. Hehe

Flaks for meg at jeg har europris rett i nærheten da. Stikker en tur innom der imorgen. Tusen takk for tips :laugh:

Skrevet

Flaks for meg at jeg har europris rett i nærheten da. Stikker en tur innom der imorgen. Tusen takk for tips :laugh:

Ja har det rett i nærheten selv 😄😄 er sånn pakke med både shampoo og balsam. Bare hyggelig :) håper du blir fornøyd med dem!

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Ja har det rett i nærheten selv er sånn pakke med både shampoo og balsam. Bare hyggelig :) håper du blir fornøyd med dem!

Æsj.. de hadde jo såklart ikke den på Europris her. Typisk! Er det veldig stor forskjell på nettpris og europris?

Skrevet

Europris koster vel 199 eller 299 for begge to. Samme med rustad, kanskje litt billigere. Hos frisøren koster de opp til 800, og på nett fra 400-800.. Så man sparer en del, dra på nordby senteret hvis du ikke bor for langt unna :) på rustad

Skrevet

Æsj.. de hadde jo såklart ikke den på Europris her. Typisk! Er det veldig stor forskjell på nettpris og europris?

Duo fås til NOK 279,- hos BliVakker. Handler man for over NOK 399,- kan man bruke en av disse rabattkodene. For ekstra rabatt kan man bli medlem hos Kickback.

Skrevet

Oi, takk!

:)

Var en liten skrivefeil vedr. rabattkodene, skulle stå hvis man handler for over NOK 499,-. Beklager. :)

Gjest Honeyblossom
Skrevet

:)

Var en liten skrivefeil vedr. rabattkodene, skulle stå hvis man handler for over NOK 499,-. Beklager. :)

Åja, det registrerte jeg ikke engang :P . Kjøpte 2 sett så da kom det på over 499,- uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...