Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/03/31/16/272A3EF100000578-3019682-image-a-60_1427814861131.jpg

Slik omtrent vil jeg ha :) er plantina nå,så ser etter enten hårfarge eller tips til å få slik bestemorhår :) noen som vet? Er det nok å bruke blå sjampo feks? Har lillasjampo som jeg alltid har brukt mot gulsjær,men blir lilla hvis jeg bruker den for mye,ikke grå...tips å råd mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minicolor kanskje? :)

Skrevet

Er det permanent farge? :)

AnonymBruker
Skrevet

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/03/31/16/272A3EF100000578-3019682-image-a-60_1427814861131.jpg

Slik omtrent vil jeg ha :) er plantina nå,så ser etter enten hårfarge eller tips til å få slik bestemorhår :) noen som vet? Er det nok å bruke blå sjampo feks? Har lillasjampo som jeg alltid har brukt mot gulsjær,men blir lilla hvis jeg bruker den for mye,ikke grå...tips å råd mottas med takk :)

Jeg mener å huske at jeg leste et sted at hun har brukt en farge fra joico. Prøv å google det.

Ellers så har jeg selv fått en grå/sølvfarge jeg har bestilt på ebay, i posten i dag. Jeg skal prøve den etterpå, så kan jeg si ifra hvordan det går :)

Anonymous poster hash: 3b583...d94

Skrevet

Jeg mener å huske at jeg leste et sted at hun har brukt en farge fra joico. Prøv å google det.

Ellers så har jeg selv fått en grå/sølvfarge jeg har bestilt på ebay, i posten i dag. Jeg skal prøve den etterpå, så kan jeg si ifra hvordan det går :)Anonymous poster hash: 3b583...d94

Å så spennende,det må du fortelle hvordan går :) gjerne med før og etter bilde :)jeg har drevet å googlet litt nå,og jeg vurderer å prøve blå sjampo først kanskje. Har så slitt hår så redd for å ødelegge det..
AnonymBruker
Skrevet

Å så spennende,det må du fortelle hvordan går :) gjerne med før og etter bilde :)jeg har drevet å googlet litt nå,og jeg vurderer å prøve blå sjampo først kanskje. Har så slitt hår så redd for å ødelegge det..

Skal vi se, hehe. Jeg glemte jo å ta før-bilde, så dette var det beste jeg fant. Det som er tatt forfra er altså før. Fargen var gyllenblond.

Den hvite stripa over håret mitt, på etter-bildet, er bare lyset som gjerne ville være med på bildet :)

Det stod at man skulle la det virke i 20-40 min, jeg tok bare 25, for jeg var litt redd det skulle bli for mørk. Her er hvertfall link http://www.ebay.com/itm/151667948063?_trksid=p2060353.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Vet ikke helt hva jeg syns selv enda :fnise:

post-37809-0-68753200-1431981008_thumb.j

post-37809-0-16937200-1431981171_thumb.j

Skrevet

Du kommer til å se gammel ut bakfra :P
Og jeg aner ikke dessverre :/

• Liker 1
Gjest Evans
Skrevet

Skal vi se, hehe. Jeg glemte jo å ta før-bilde, så dette var det beste jeg fant. Det som er tatt forfra er altså før. Fargen var gyllenblond.

Den hvite stripa over håret mitt, på etter-bildet, er bare lyset som gjerne ville være med på bildet :)

Det stod at man skulle la det virke i 20-40 min, jeg tok bare 25, for jeg var litt redd det skulle bli for mørk. Her er hvertfall link http://www.ebay.com/itm/151667948063?_trksid=p2060353.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Vet ikke helt hva jeg syns selv enda :fnise:

Jeg syns det ble ganske fint jeg! Lyst til å ta en glans vask med noe alla dette.

AnonymBruker
Skrevet

Har du kikket litt på hva ulike hårfargemerker tilbyr? Siden du allerede er blond er det nok bare til å finne en farge eller glansvask i den tonen du ønsker :)

Anonymous poster hash: 05358...588
Skrevet

Et triks er å sørge for og gå gjennom noe veeeldig stressende og traumatisk. Da kan du få hvitt/grått hår over natta. Helt gratis!

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg syns selv enda :fnise:Anonymous poster hash: 3b583...d94

Synes det ble bra jeg :) spennende med noe nytt :) da skal jeg jammen bestille slik h hvis blåsjampo ikke har samme effekt :)

Skrevet

Et triks er å sørge for og gå gjennom noe veeeldig stressende og traumatisk. Da kan du få hvitt/grått hår over natta. Helt gratis!

Har akkurat gått igjennom en tøff tid som jeg nå er på vei ut av,så er nok derfor jeg ønsker litt forandring :) men grått hår kommer nok her om noen år likevel tenker jeg .. :)

Skrevet

Har akkurat gått igjennom en tøff tid som jeg nå er på vei ut av,så er nok derfor jeg ønsker litt forandring :) men grått hår kommer nok her om noen år likevel tenker jeg .. :)

Mest sannsynlig, men ikke alle får det, faktisk. Håper du kommer deg på bena :)

AnonymBruker
Skrevet

Vet mange bruker 9 1/2-1 fra Schwarzkopf. Den kan kjøpes hos frisør :)

Anonymous poster hash: c3393...cee
Skrevet

Jeg vil bare oppdatere med at jeg endte med å bestille type blå sjampo fra fudge,og det fungerte bra :) etter en vask hvor jeg lot den sitte i noen min er håret grålig,så etter en gang til blir det nok veldig bra :) det fine er at dersom jeg ønsker blondt igjen kan jeg bare la være å bruke den så lenge i håret :) tipp topp :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...