AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Jeg har datet en fyr i halvannen måned, og føler vel at han ikke er så keen som jeg ønsker at han skulle være. Har aldri tekstet ham først, han tekster meg hver dag osv, og vi har delt mye. Men føler lidenskapen mangler (tror faktisk han er ganske kjedelig), og når han i tillegg er så lite aktiv, tenkte jeg drit i det. Han laget Instagram for å følge meg og har etter at jeg tok praten om at 'kanskje vi ønsker ulike ting' begynt å like alt jeg legger ut på FB. Han gir også komplimenter og flørter med meg. Skjønner overhodet ingenting, men er ikke veldig flørtende tilbake. Vi var egentlig enig om å være venner (det vil si, han ga uttrykk for at han kanskje ville prøvd litt mer), og han maser om at jeg må komme i bryllupet til søsteren hans. Skjønner overhodet ingenting av fyren. Er uansett ferdig med ham, men altså; hva er greia?Anonymous poster hash: 8e18f...c0f
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Jeg skjønner mindre av deg enn av ham. Hva er greia di, egentlig? Anonymous poster hash: 9600c...f7e 7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Hva mener du? Jeg bare lurer på hvorfor han holder på sånn, når jeg sa klart hva jeg ønsket meg, og at vi har det bedre som venner. Hilsen TSAnonymous poster hash: 8e18f...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Hva mener du? Jeg bare lurer på hvorfor han holder på sånn, når jeg sa klart hva jeg ønsket meg, og at vi har det bedre som venner. Hilsen TSAnonymous poster hash: 8e18f...c0f Hva tror du selv da? ............ Det har ikke falt deg inn at han kanskje er veldig interessert og ikke vil miste deg? Han trodde vel du var like keen og derfor ikke trengte å kjempe om oppmerksomheten din, men når du sa du ikke ville mer, så ville han ikke gi seg. Men hvis du ikke vil mer får du bare bryte kontakten da. Anonymous poster hash: bc1aa...9f5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Greia er vel at du er ferdig med han. Hvorfor klarer du ikke å kommunisere det skikkelig, slik at han kommer seg ut av lenkene og kan komme seg videre?Anonymous poster hash: 9b1d6...e73 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Men han sa jo at han ikke hadde tenkt over hva han ønsket/ville...Anonymous poster hash: 8e18f...c0f
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Er du 13 år TS??? Hva så om han følger deg på instagram eller liker bildene dine. Er du ikke interessert i han uansett så er det bare å ignorere. Han gir seg nok snart når han skjønner at han ikke kan vinne deg tilbake. Anonymous poster hash: 58b24...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 Poenget mitt er at han har virket inaktiv /passiv de siste ukene, men nå er det fullt mas om å bli med i bryllup etc. Jeg synes det er merkelig å engasjere seg så mye når fyren sa han følte at jeg trodde vi ikke kom til å funke og deretter sa han ikke visste hva han ville, snur om med en gang. Han er 33, burde jo være mulig å kommunisere tydelig da.Anonymous poster hash: 8e18f...c0f
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 Hva mener du? Jeg bare lurer på hvorfor han holder på sånn, når jeg sa klart hva jeg ønsket meg, og at vi har det bedre som venner. Hilsen TSAnonymous poster hash: 8e18f...c0f Menn ønsker egentlig ikke å ha jenter som venner i det hele tatt ...så det vil ikke fungere for hans del. Ofte blir det slik at han vil være tjenesteyteren og altids leve i håpet om at det kan bli dere 2 en eller annen gang i fremtiden ettersom hans alternativer er ikke eksisterende. Anonymous poster hash: 13fe2...e2e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #10 Skrevet 18. mai 2015 Poenget mitt er at han har virket inaktiv /passiv de siste ukene, men nå er det fullt mas om å bli med i bryllup etc. Jeg synes det er merkelig å engasjere seg så mye når fyren sa han følte at jeg trodde vi ikke kom til å funke og deretter sa han ikke visste hva han ville, snur om med en gang. Han er 33, burde jo være mulig å kommunisere tydelig da.Anonymous poster hash: 8e18f...c0f Du kommuniserer jo ikke tydelig du heller da. Gjør det klart for han at du kun er interessert i et vennskap med han, og dersom dette ikke er nok for han gjør dere nok lurt i å bryte kontakten. Jeg forstår at det er vanskelig å vite hva menn gjør dersom de sier og handler i koder, men nå er det jo ikke noe tvil om at han er interessert i deg. Jeg forstår ikke hva du lurer på. Anonymous poster hash: 64496...7df 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #11 Skrevet 18. mai 2015 Pratet med ham ikveld igjen. I tre timer. Han ønsker å komme å besøke meg. Synes bare det er vanskelig å vite hvor jeg har ham, ingen drar vel til Bergen fra Paris for 'kun' en venn? Grunnen til at jeg ønsket å droppe ham var fordi han ikke var mer 'på', men han viser jo definitivt mer initiativ nå. Som var det jeg savnet. Følte også at 'Vet ikke hva jeg vil- svaret' blir litt teit...Anonymous poster hash: 8e18f...c0f
lillsunshine Skrevet 23. mai 2015 #12 Skrevet 23. mai 2015 Pratet med ham ikveld igjen. I tre timer. Han ønsker å komme å besøke meg. Synes bare det er vanskelig å vite hvor jeg har ham, ingen drar vel til Bergen fra Paris for 'kun' en venn? Grunnen til at jeg ønsket å droppe ham var fordi han ikke var mer 'på', men han viser jo definitivt mer initiativ nå. Som var det jeg savnet. Følte også at 'Vet ikke hva jeg vil- svaret' blir litt teit...Anonymous poster hash: 8e18f...c0f Om jeg forstår deg rett så har du også avvist han litt, ved å si at dere bare skal være venner. Men uansett er det jo tydligvis avstand her, er dette noe som kommer til å endre seg? Er jo bra at han ønsker å dra så langt for å treffe deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå