AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Hei, Jeg har en mann som sliter fælt med uren hud. Han får stadig vekk kviser som er store og blør mye. Jeg har forsøkt å søke litt på nettet om hudpleieprodukter som er egnet for menn med litt problemhud. Kan noen anbefale noe? Jeg selv er svært fornøyd med produkter ifra Matis, men jeg har veldig ren hud. Har noen erfaring med Matis-produkter for menn? Anonymous poster hash: 9c5f7...52b
Underhuden Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 (endret) Menn kan like fullt benytte seg av hudpleie som er "ment for kvinner". Det er nemlig ikke de aller største forskjellene mellom produkter for menn og vanlig hudpleieprodukter bortsett fra lukt, design og at det som regel selges aftershave fluid istedenfor dagkrem (men dette er egentlig bare et annet navn for akkurat det samme!). I tillegg har menn ofte en mer grov/tykk hud og dermed er produktene tilpasset dette. Skal man få en mann til å begynne med hudpleie må man ofte ty til produktseriene beregnet for menn for at de skal føle det er mest mulig maskulint Selv fikk jeg min ekskjæreste konvertert med dette settet fra Decléor. I tillegg fikk jeg han helt hekta på Decleor Neroli Essential Night Balm. Han kalte den bare 'vidunderkremen'.. Den er super for alt mulig! En skikkelig healingkrem som fungerer på alt fra såre og sprukne lepper, tatoveringer, SOS på kviser over natta, fuktfattig og gusten hud +++ (merk at noen menn synes lukta er litt vanskelig å venne seg til, verdt å være obs på) Klarer du få han til å bruke noe som ikke er egne manneprodukter ville jeg anbefalt puretè-seriene til enten Decleor eller Matis, eller kanskje Elixir? Elixir har en del aktive ingredienser og jeg vet om menn som sliter med huden som sverger til Niactil 4%. Jeg har dessverre alt for lite kjennskap til Matis serien for menn, men Matis er et supert merke så det er absolutt ikke feil å gå den veien heller Endret 19. mai 2015 av Underhuden
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Typen min, en skikkelig "manne-mann", skyr alle produkter alt som ser jentete ut eller lukter "feminint"; han fikk prøve Body Shop sin E-vitamin krem , og den likte han. Man må ikke bruke produkter spesielt for menn alltid, og siden du har ren hud så er du veldig heldig, da slipper du å lete lenge med å finne noe som funker... Matis serien er veldig god men siden jeg ikke er mann så har jeg ikke prøvd de produktene beregnet på menn. En ting jeg har merket er at en del manneprodukter er skikkelig parfymerte så det lukter skikkelig "mann" av de; anbefaler at du drar innom butikk ig ber om prøve og prøver produktet på huden en hel dag før du kjøper. Mange butikker er åpne for å gi ut prøver/lage prøver for deg hvis du behøver det.Anonymous poster hash: c68a2...bf1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Oi jeg leste HI helt feil, sånn går det når man leser på mobil og det er sent; Jeg sier som nevnt tidligere her av noen andre; du må ikke bruke "manneprodukter" bare fordi han er mann, bruk gjerne dermalogica eller MD- men en ting når det gjelder mane kjente merker (og Kanskje matis også ) er at de som er spesielt merket som manneprodukter er overparfymerte og sterke , noe som kan gjøre problemene verre. En ting jeg hadde anbefalt mannen din er før han/dere begynner å hive dere i jungelen av ørti produkter; bestill time til hudlege, ta knekken på kvisene for godt istedenfor å bruke penger på noe som kan gjøre problemet verre, eller i beste fall gjøre det litt bedre for en liten periode før alt bryter ut i samme helvete igjen. I tillegg kan han bestille time til dyprens en gang i mnd; verdt hver eneste krone!Anonymous poster hash: c68a2...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå