AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Jeg er mann og har en nettdatingkonto med bilder man egentlig ikke kan se hvordan jeg ser ut, jeg har heller ingen tekst(det er normalt på det nettstedet). Likevel har jeg fått noen meldinger. Nå er ikke jeg en datingperson(er der bare for å snoke), men jeg tror ikke jeg hadde møtt noen av jentene uansett. Tenker at enten så kommer de ikke til å møte meg eller så er det noe galt med dem siden de ønsker å date en de ikke vet noe om. Anonymous poster hash: f3635...cf0
Devilheart Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Hvorfor må det være noe galt med dem? Aldri hørt om blind date? Skjønner ikke hva som er vitsen med å snoke heller, når man ikke har hensikt å ta kontakt med noen. Syns også tankegangen "ingen bilde, ingen kontakt" er tåpelig. Er jo mulig de vli dele bilde etter man blir kjent og det er alltid 50/50 sjanse for at man blir positivt overrasket.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 De som svarer og vil snakke, forteller om seg selv når de skriver. Både det de skriver og det de sier mellom linjene. Mye hyggeligere å bli kjent uten bilde. Six-pack og et moteriktig ytre betyr ingenting for meg. Det er det indre som teller faktisk. Ja, jeg har datet noen av dem som skiller seg positivt ut. Anonymous poster hash: 1ebf7...de4 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 De som svarer og vil snakke, forteller om seg selv når de skriver. Både det de skriver og det de sier mellom linjene. Mye hyggeligere å bli kjent uten bilde. Six-pack og et moteriktig ytre betyr ingenting for meg. Det er det indre som teller faktisk. Ja, jeg har datet noen av dem som skiller seg positivt ut. Det er selvfølgelig helt greit å si det, men hvorfor ble det bare med datingen hvis det indre teller så mye? Anonymous poster hash: be5d2...1b5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Jeg har ikke bilde på min profil, men det er fordi jeg treffer mange mennesker daglig gjennom jobben min der jeg er forventet å ha en seriøs, "ledende" rolle. Det ville da tatt seg dårlig ut om jeg skulle bli gjenkjent i en intervjusituasjon / evaluering / kundemøte. Derfor har jeg ikke bilde. Jeg ser bra nok ut til at et bilde hadde økt interessen, men ja jeg dater og har kommet i prat med noen mannfolk som har fått bilde på f.eks. snap i ettertid. De har ikke rømt av den grunn Anonymous poster hash: 53382...869
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Hvorfor må det være noe galt med dem? Aldri hørt om blind date? På blind date så har jo vennene fikset dere, da regner jeg jo med at de tror dere passer og ikke bare tar en tilfeldig jente. De som svarer og vil snakke, forteller om seg selv når de skriver. Både det de skriver og det de sier mellom linjene. Mye hyggeligere å bli kjent uten bilde. Six-pack og et moteriktig ytre betyr ingenting for meg. Det er det indre som teller faktisk. Ja, jeg har datet noen av dem som skiller seg positivt ut. Anonymous poster hash: 1ebf7...de4 Jeg er enig i at det er det indre som teller, men jeg hadde ikke skrevet noe som helst i profilen min. Og egentlig synes jeg ikke at en profil viser noe av det indre så sånt sett gjør det ikke noe å date en som ikke har skrevet noe. Det som jeg reagerer negativt på er at man virker litt desperat. Jeg har ikke bilde på min profil, men det er fordi jeg treffer mange mennesker daglig gjennom jobben min der jeg er forventet å ha en seriøs, "ledende" rolle. Det ville da tatt seg dårlig ut om jeg skulle bli gjenkjent i en intervjusituasjon / evaluering / kundemøte. Derfor har jeg ikke bilde. Jeg ser bra nok ut til at et bilde hadde økt interessen, men ja jeg dater og har kommet i prat med noen mannfolk som har fått bilde på f.eks. snap i ettertid. De har ikke rømt av den grunn Anonymous poster hash: 53382...869 Mennene du møter, hvordan er dem? Og om du er fornøyd med de du har truffet, var du ikke litt skeptisk før du fikk positiv erfaring? Jeg tenker i hvert falla at jentene som sender meg melding er desperate. TS Anonymous poster hash: f3635...cf0
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Har snakket med noen damer uten bilde for noen år siden. De som tok kontakt. Selvsagt lurer man på hvordan de ser ut. Og i de fleste tilfellene var det en veldig god grunn til at de ikke hadde bilde, for å si det forsiktig.Anonymous poster hash: fc864...f0e
Gjest Mythic Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 På blind date så har jo vennene fikset dere, da regner jeg jo med at de tror dere passer og ikke bare tar en tilfeldig jente. Jeg er enig i at det er det indre som teller, men jeg hadde ikke skrevet noe som helst i profilen min. Og egentlig synes jeg ikke at en profil viser noe av det indre så sånt sett gjør det ikke noe å date en som ikke har skrevet noe. Det som jeg reagerer negativt på er at man virker litt desperat. Mennene du møter, hvordan er dem? Og om du er fornøyd med de du har truffet, var du ikke litt skeptisk før du fikk positiv erfaring? Jeg tenker i hvert falla at jentene som sender meg melding er desperate. TS Anonymous poster hash: f3635...cf0 Har du veldig dårlig selvtillit, etter som du mener damer som kontakter deg er desperate? Mange foretrekker å ikke ha bilde, for ikke å bli gjenkjent av naboer, venner, familie, kolleger osv. Da sender man heller bilde på privat melding.
Nemigirl Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 Det er selvfølgelig helt greit å si det, men hvorfor ble det bare med datingen hvis det indre teller så mye? Anonymous poster hash: be5d2...1b5 Eeeeeh... Hva med nettopp derfor??!?
sofie777 Skrevet 18. mai 2015 #10 Skrevet 18. mai 2015 Kan kanskje ta kontakt med noen som ikke har bilde, men da må de ha en veldig bra tekst der jeg får et godt inntrykk av ham gjennom det han skriver. Profiler med bilde, men uten tekst går ikke videre i min bok.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #11 Skrevet 18. mai 2015 Har du veldig dårlig selvtillit, etter som du mener damer som kontakter deg er desperate? Mange foretrekker å ikke ha bilde, for ikke å bli gjenkjent av naboer, venner, familie, kolleger osv. Da sender man heller bilde på privat melding. Hvorfor skal jeg ha dårlig selvtillit? Altså jentene tar kontakt med meg uten at jeg har bilde eller profiltekst, om jeg får eller ikke får kontakt har jo null sammenheng med meg som person. Hadde jeg hatt bilde av meg selv og tenkt at jentene som tok kontakt var desperate så hadde det vært rimelig å tro at jeg har dårlig selvtillit. TS Anonymous poster hash: f3635...cf0
Gjest Mythic Skrevet 18. mai 2015 #12 Skrevet 18. mai 2015 Hvorfor skal jeg ha dårlig selvtillit? Altså jentene tar kontakt med meg uten at jeg har bilde eller profiltekst, om jeg får eller ikke får kontakt har jo null sammenheng med meg som person. Hadde jeg hatt bilde av meg selv og tenkt at jentene som tok kontakt var desperate så hadde det vært rimelig å tro at jeg har dårlig selvtillit. TS Anonymous poster hash: f3635...cf0 Poenget var at du sa at damer som tar kontakt med deg, må være desperate. Virker ikke akkurat som du ser på deg selv som noe catch. Jeg sa det mest på spøk, da, men du tok det visst veldig alvorlig. Jeg tenker at det må vel bare være bra at damer tar kontakt med deg. Det er da nok av menn her inne som klager på at damer aldri tar kontakt, og at de aldri finner seg noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå