Minya Skrevet 18. mai 2015 #21 Skrevet 18. mai 2015 Munshcin(❤️) Munchkin er ikke en rase per se, det er en genfeil som kan oppstå hos alle katteraser, dog noe oftere hos raser med scottish fold (hengeører) 1
Gjest Belle âme Skrevet 18. mai 2015 #22 Skrevet 18. mai 2015 Munchkin er ikke en rase per se, det er en genfeil som kan oppstå hos alle katteraser, dog noe oftere hos raser med scottish fold (hengeører) Jo? Er ikkje det ein katterase? Såg katten på Cats 101 og da var den i alle fall ein ekte katterase, trur eg
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #23 Skrevet 18. mai 2015 Devon Rex *ønskerseg* Anonymous poster hash: 10fa5...b77 1
Perelandra Skrevet 18. mai 2015 #24 Skrevet 18. mai 2015 (endret) Maine Coon Sibirkatt Norsk skogkatt Edit - må legge til at jeg er særlig svak for røde katter. Endret 18. mai 2015 av Perelandra
Nita Skrevet 18. mai 2015 #25 Skrevet 18. mai 2015 Mine favoritter er : Egyptisk Mau Hellig Birma ( hatt denne rasen, herlig gemytt) Ragdoll Main Coon
Ailurophile Skrevet 18. mai 2015 #26 Skrevet 18. mai 2015 Jeg synes Britisk korthår og Ragdoll vurderte en stund å få meg en av delene, men passet ikke. Men av katteraser, er de favorittene! Jeg har en blanding av britisk korthåret og ragdoll! :-D Norsk skogskatt er favoritten min.
Fionnuala Skrevet 18. mai 2015 #27 Skrevet 18. mai 2015 Syns bengalen er utrolig fin, og har veldig lyst på en, så det må være min rasefavoritt :-). 1
Minya Skrevet 18. mai 2015 #28 Skrevet 18. mai 2015 Jo? Er ikkje det ein katterase? Såg katten på Cats 101 og da var den i alle fall ein ekte katterase, trur eg Mulig de tok den med fordi det har blitt avlet litt på munchkin allerede. Munchkin er ihvertfall en genfeil som kan føres videre til avkommet, så to munchkins kan få både munchkittens og kattunger med vanlig beinlengde.
Gjest Belle âme Skrevet 18. mai 2015 #29 Skrevet 18. mai 2015 Mulig de tok den med fordi det har blitt avlet litt på munchkin allerede. Munchkin er ihvertfall en genfeil som kan føres videre til avkommet, så to munchkins kan få både munchkittens og kattunger med vanlig beinlengde. Shit au, lære noke nytt kver dag
Jeane Skrevet 18. mai 2015 #30 Skrevet 18. mai 2015 Er ikke kattemenneske, så jeg ville nok ikke gjenkjent en rasekatt ved første blikk uansett. Jeg liker katter, jeg bare kan ikke noe om de. Det er noe som heter bengal, ikke sant? Prikkete, korthåret type? De er i så fall vakre! Jeg foretrekker korthårede katter, enten det er renraset eller gatemix. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 18. mai 2015 #31 Skrevet 18. mai 2015 Er ikke kattemenneske, så jeg ville nok ikke gjenkjent en rasekatt ved første blikk uansett. Jeg liker katter, jeg bare kan ikke noe om de. Det er noe som heter bengal, ikke sant? Prikkete, korthåret type? De er i så fall vakre! Jeg foretrekker korthårede katter, enten det er renraset eller gatemix. Det er det De kommer i flere farvevarianter og med flere pelsmønster. Jeg var mer enn bare litt svak for dem lenge...inntil jeg møtte en, og den holdt på å mase hull i hodet mitt En siameser ble i sammenlikning å regne som stum. Den hendelsen kjørte meg tilbake til min svakhet for de gammeldagse siameserne (som heldigvis finnes fremdeles). Her er en meget vakker bengal i den farven og det mønsteret jeg persoblig synes er finest: 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #32 Skrevet 18. mai 2015 Sibirkatt, norsk skogkatt og hellig birma! Anonymous poster hash: 728e2...f80
Gjest Eiss Skrevet 18. mai 2015 #33 Skrevet 18. mai 2015 Jeg har en blanding av britisk korthåret og ragdoll! :-D Norsk skogskatt er favoritten min. Åå, sikkert kjempesøt
Jeane Skrevet 18. mai 2015 #34 Skrevet 18. mai 2015 Det er det De kommer i flere farvevarianter og med flere pelsmønster. Jeg var mer enn bare litt svak for dem lenge...inntil jeg møtte en, og den holdt på å mase hull i hodet mitt En siameser ble i sammenlikning å regne som stum. Den hendelsen kjørte meg tilbake til min svakhet for de gammeldagse siameserne (som heldigvis finnes fremdeles). Her er en meget vakker bengal i den farven og det mønsteret jeg persoblig synes er finest: For en fin pus! Ja, jeg mener jeg har hørt de er veldig aktive og krever ganske mye? Det er kanskje ikke en rase man lar gå ute heller? Men for meg, som holder meg til hunder og ikke katter, så er det helt klart en favoritt! For min del trenger de bare å være vakre. At eier må jobbe litt ekstra og tåle lyder og mas er noe jeg kan leve med.
Auri Skrevet 18. mai 2015 #35 Skrevet 18. mai 2015 Jeg eeeelsker ragdolls, og skal ha en etterhvert! En annen favoritt er Oriental shorthair https://www.google.no/search?q=oriental+shorthair&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=wzxaVby2IOX5yQO2hYCoBw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1440&bih=771 De er så utrolig søte og rare! De har kjempekort, suuupermyk pels. Er også veldig glad i abyssians, Himalayans, tyrkisk angora og tyrkisk van
boblesaft Skrevet 18. mai 2015 #36 Skrevet 18. mai 2015 1. Abyssiner (som jeg har nå) 2. Devon Rex (som jeg må ha en gang i livet) 3. Chinchilla perser 4. Scottish fold 5. Britisk korthår 6. Maine Coon Her er min Abyssiner. Rasen finnes også i langhåret versjon, den rasen heter Somali 1
Gjest Lille-pus Skrevet 18. mai 2015 #38 Skrevet 18. mai 2015 For en fin pus! Ja, jeg mener jeg har hørt de er veldig aktive og krever ganske mye? Det er kanskje ikke en rase man lar gå ute heller? Men for meg, som holder meg til hunder og ikke katter, så er det helt klart en favoritt! For min del trenger de bare å være vakre. At eier må jobbe litt ekstra og tåle lyder og mas er noe jeg kan leve med. Veeeel..... På andre siden av veien for meg bor en bengal. Den er stadig ute og ser etter noe som rører på seg i fjellskråningen rett over veien. Om jeg er hjemme og stikker snuten utenfor døren så hender det støtt og stadig at jeg ser den der den holder overoppsyn med reviret sitt Den jeg møtte gikk siamesere en høy gang i lyd og krav, - og der er siamesere egentlig kjent som litt av noen eksperter på å kreve oppmerksomhet. - men han var knakende skjønn da Ellers er nok både black bombay og nebelung med sine grønne øyne blant favorittene sammen med blå russere (russian blue), 1
Maleficenta Skrevet 18. mai 2015 #39 Skrevet 18. mai 2015 Syns de fleste katter er fine. Bortsett fra hårløse eller perser. Men jeg syns den katterasen de bruker i finn.no reklamene er sååå søøt. Noen som vet hva katterase det er? http://m.youtube.com/watch?v=_AcLl8yW3aY
Gjest Lille-pus Skrevet 18. mai 2015 #40 Skrevet 18. mai 2015 Syns de fleste katter er fine. Bortsett fra hårløse eller perser. Men jeg syns den katterasen de bruker i finn.no reklamene er sååå søøt. Noen som vet hva katterase det er?http://m.youtube.com/watch?v=_AcLl8yW3aY Rimelig skråsikker på en scottish fold, type silver tabby. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå