AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Del Skrevet 18. mai 2015 Har lest at ananas kan gjøre at (unnskyld ordbruken, men fant ikke bedre ord) fittejuice og sperm smaker søtere. Bare i løpet av en uke, var det merkbar forskjell. Var mange som mente det var placebo-effekt, men hva vet jeg. Men uansett, hvis dette stemmer da, at ulike matvarer gir ulik smak, så er jeg litt bekymret. For jeg har akkurat begynt på tranpiller, vil det gi dårlig smak der nede på meg? (Er dønn seriøs!) Anonymous poster hash: a6976...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maus Skrevet 18. mai 2015 #2 Del Skrevet 18. mai 2015 Om sånt er veldig viktig for deg er texmex mat og asparges lurt å holde seg unna, og spis mer jordbær. Tror du kan lukte på urinen din om hvordan tilstanden er. Du får fortelle hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Del Skrevet 18. mai 2015 Jeg tror slikt påvirker. Jeg drikker sjelden kaffe, men når jeg gjør det så lukter jeg det når jeg tisser resten av den dagen. Nå er jeg ingen medisinsk ekspert, men ser for meg at dette er overførbart til smak/lukt på sæden. Anonymous poster hash: cb414...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 18. mai 2015 #4 Del Skrevet 18. mai 2015 Ananas (juice) og jordbær gjør susen. Dessuten har vannmelon en fin erektil effekt. 5 om dagen!!!!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fotballen Skrevet 18. mai 2015 #5 Del Skrevet 18. mai 2015 Spermen min smaker godt synes jeg. Tro det eller ei. Ja har smakt. Spiser ikke noe spesielt. Bare helt vanlig mat. Kanskje for jeg aldri drikker kaffe? Liker ikke kaffe Har aldri likt det og kommer aldri til å like det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Del Skrevet 18. mai 2015 fittejuice hahahAnonymous poster hash: 115f8...938 Anonymous poster hash: 115f8...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 18. mai 2015 #7 Del Skrevet 18. mai 2015 Vil tro at så lenge man får i seg frukt med masse naturlig sukker i seg vil det bli en søtere og mindre stram smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fotballen Skrevet 18. mai 2015 #8 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) fittejuice hahahAnonymous poster hash: 115f8...938 Anonymous poster hash: 115f8...938 Fittejuice og kukjuice eller fittesaft og kuksaft :D Endret 18. mai 2015 av iBiteU;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 18. mai 2015 #9 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Det er hundre prosent sikkert jeg kan lukte det av, ja hva skal en kalle det, mine yndige safter, når jeg har spist løk. Gjerne dagen etter. Du får vel bare se det an med tranen. Tar det selv tranpiller uten noe forskjell i lukt der for neden.(som min farmor sa det) Endret 18. mai 2015 av fjærestein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineN Skrevet 18. mai 2015 #10 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Å være dehydrert gjør at avrunket lukter ille. Endret 18. mai 2015 av StineN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #11 Del Skrevet 18. mai 2015 Mye vann og melon og andre sitrusholdige frukter! Anonymous poster hash: 68d79...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 19. mai 2015 #12 Del Skrevet 19. mai 2015 Alkohol og for lite vann gjør hvertfall at det smaker ordentlig surt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #13 Del Skrevet 13. april 2021 Mmm me like Anonymkode: f44a8...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå