Gå til innhold

Bør jeg oppdatere fra iPhone 5c til iPhone 6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en iPhone 5c og er jo fornøyd med den. Veldig god mobil! Den eneste ulempen ved å bytte fra en Samsung s3 til denne var at skjermen på denne er mindre.

Jeg vil gjerne ha en større skjerm og en iPhone 6 ser jo ut til å passe fint da. Men er det en bra mobil å oppdatere til? Vil gjerne ha en iPhone, siden jeg er veldig fornøyd med det så langt.

Har du oppdatert til iPhone 6? Hva synes du om telefonen? Kvalitet, levetid, kamera, etc.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde Iphone 5, og byttet til Iphone 6. Var kjempe fornøyd med selve telefonene og hadde ingenting å klage på. Den tåler en liten støyt og batteritiden og kamera var jeg veldig fornøyd med, men jeg syntes den ble for stor. Jeg bruker mobilen når jeg løper og syntes det ble upraktisk å løpe med en mobil som ikke passet i lommen på treningstightsen. Så det er den eneste grunnen til at jeg byttet tilbake.

Skrevet

Jeg hadde Iphone 5, og byttet til Iphone 6. Var kjempe fornøyd med selve telefonene og hadde ingenting å klage på. Den tåler en liten støyt og batteritiden og kamera var jeg veldig fornøyd med, men jeg syntes den ble for stor. Jeg bruker mobilen når jeg løper og syntes det ble upraktisk å løpe med en mobil som ikke passet i lommen på treningstightsen. Så det er den eneste grunnen til at jeg byttet tilbake.

Okei :) Da tror jeg den kanskje passer meg fint, i og med at jeg liker litt større mobiler. Ser mye film, redigerer bilder + videoer og spiller en del. Tror størrelsen da passer bra. :)

Skrevet

Vil tro den passer bra til ditt behov, så go for it!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...