Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med å deaktivere profilsen sin for så å reaktivere noen uker eller måneder senere?

Sletter dere deaktiverte profiler hvis det er litt perifere bekjente/ikke så nære? eller lar dere de bare være på vennelisten?

Anonymous poster hash: b5901...aaa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sletter de ikke, men har sett at et par forsvinner for så å dukke opp senere. Det er gjerne noe som skjer med de samme få flere ganger. Jeg tror de bare trenger en pause fra facebook, er jo noen som bruker for mye tid der. Jeg har deaktivert noen ganger i forbindelse med eksamener for noen år siden, da det skjedde noe der inne hele tiden. Ble en tidstyv. Bare å slette da altså... god oppskrift på A på eksamen.

Nå er den perioden der over - er ikke mange av mine venner som poster i hytt og pine. Så da er det ikke like spennende å følge med, og jeg har ikke noe behov for å sjekke facebook flere ganger daglig. Men er sikkert plagsomt for en del som føler at de må innom hele tiden for å ikke gå glipp av noe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sletter de ikke, men har sett at et par forsvinner for så å dukke opp senere. Det er gjerne noe som skjer med de samme få flere ganger. Jeg tror de bare trenger en pause fra facebook, er jo noen som bruker for mye tid der. Jeg har deaktivert noen ganger i forbindelse med eksamener for noen år siden, da det skjedde noe der inne hele tiden. Ble en tidstyv. Bare å slette da altså... god oppskrift på A på eksamen.

Nå er den perioden der over - er ikke mange av mine venner som poster i hytt og pine. Så da er det ikke like spennende å følge med, og jeg har ikke noe behov for å sjekke facebook flere ganger daglig. Men er sikkert plagsomt for en del som føler at de må innom hele tiden for å ikke gå glipp av noe.

Samme her. Jeg vurderte å gjøre det nå, men vi har en kullgruppe på Facebook der det legges ut informasjon til tider. Enkelte medstudenter er så hyggelige som deler tips med de andre. :)

Anonymous poster hash: 37dfc...c1c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter ganske mye psykisk. Og når det blir litt for mye lykkelige familier på face, så hender det at jeg føler meg for ensom. Spesielt rundt høytidene. Da kan jeg ta meg en liten pause.

Men det er jo ikke noe jeg annonserer,så hvorfor skal andre bry seg? Og spør dem så får dem svar. Jeg gjør det for min egen del.

Anonymous poster hash: b97a5...748

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sletter profiler fra bekjente/folk jeg knapt kjenner som ikke er aktive, vil ikke ha luskende folk på facebooken min som jeg kanskje aldri kommer til å møte igjen.
Deaktiverer også selv min egen profil i perioder , det er ikke personlig ment mot de jeg snakker med, men noe jeg trenger der og da for å få litt headspace, enten fordi en ex har nye bilder med sin nye dame, eller fordi jeg er fed up av facebook av andre helt andre, eller personlige grunner. Har depresjon og blir fort lei av overfladiske poster på facebook.

Anonymous poster hash: 0116b...2dc
AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne som deaktiverer profilen sin i perioder og hun har 4 ganger siden hun først fikk Facebook deaktivert profilen for så å opprette en helt ny profil. Så går hun "tilbake" å aktiverer noen av de gamle profilene, så det er typ 3 Faebookprofiler som er hennes på en gang.

Andre som gjør sånn? Blir ikke det veldig styrete?

Anonymous poster hash: 1c61d...0af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...