Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jobber 60 % i ei bedrift, det er nav som betaler lønna, DVs aap 11 000 i mnd. nå har jeg mulighet til å få en helgajobb, men da blir jeg vel trekt i aap. nå er jo denne aap lønna mi for 60 prosent jobb så det blir jo helt feil å trekke meg . Gidder selvfølgelig ikke jobbe helg hvis jeg ikke tjener noe på det !! syns dette er så rart ! jeg har sånn økonomiske problemer, men hjelper ikke om jeg jobber 100 eller 120 prosent, like fattig er jeg uansett..er satt opp i arbeidspraksis i 1, 3 år. er ikke det litt lenge?Jeg vil bare komme meg ut av dette faens systemet, men jeg tror aldri jeg klarer det !!

Anonymous poster hash: baf38...e54
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel slutte å motta AAP akkurat når du vil, så dersom du kan jobbe nok til å forsørge deg selv nå er det jo bare å droppe NAV - du ikke ha praksis i ett eller tre år.

AnonymBruker
Skrevet

Aap-lønna di er vel ikke for 60% jobb om det er din totale utbetaling...Høres ut som minstesats?

Jobber du over 60% i en normal jobb, mister du vel aap..(men får mere penger)

Snakk med saksbehandleren din, kanskje de er mer villige nå til å hjelpe folk ut av systemet, om så gradvis, siden deres dårlige resultater har blitt belyst i media.

Håper du kommer deg ut av systemet, vet det ikke er godt å leve med deres begrensninger, om jeg var deg ville jeg søkt på jobber samtidig som jeg var i praksis, for å få en ordentlig betalt jobb.

Anonymous poster hash: 6f0fa...ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...