AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Er ferdig med 1.året på BI og skal fortsette der. Må man søke igjen på 2.året eller er man "automatisk" elev i 2.året også? Vært på søkesiden til BI, men finner ingenting om 2.året der. Noen som vet og har erfaringer?Anonymous poster hash: 4eb15...384
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Lurer på det samme ang. universitet. Får ikke meldt meg opp til undervisning før 4.august. Hvordan vet de at jeg kommer til å fortsette? Anonymous poster hash: 8e222...118
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Lurer på det samme ang. universitet. Får ikke meldt meg opp til undervisning før 4.august. Hvordan vet de at jeg kommer til å fortsette? Anonymous poster hash: 8e222...118 Ved at du melder deg opp til undervisning og eksamen når de åpner for det Anonymous poster hash: 355b7...fe6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Jeg tar en bachelor på BI, er på siste semester nå. Dersom du kom inn på en bachelor må du ikke søke på nytt hvert år, på siden din på atbi under utdanningsplan skal hele utdanningsløpet ditt stå. Støtte fra lånekassen derimot må du søke om hvert år Anonymous poster hash: d57f8...57b
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Jeg tar en bachelor på BI, er på siste semester nå. Dersom du kom inn på en bachelor må du ikke søke på nytt hvert år, på siden din på atbi under utdanningsplan skal hele utdanningsløpet ditt stå. Støtte fra lånekassen derimot må du søke om hvert år Anonymous poster hash: d57f8...57b Takk!! ))Anonymous poster hash: 4eb15...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå